نویسنده موضوع: CRM Customer Relaitionship Managmen  (دفعات بازدید: 79 بار)

tadbirgaran

  • Newbie
  • *
  • ارسال: 3
  • Karma: +0/-0
  • نام خانوادگی: -------
CRM Customer Relaitionship Managmen
« : دسامبر 28, 2016, 12:13:58 pm »
در واقع می توان به این حقیق رسید که مدیریت ارتباط با مشتری مخصوصا در مقیاس وسیع بدون فناوری اطلاعات اصلا ممکن نیست.

گمان می کنید در کمتر از ۲۰ سال پیش مدیریت ارتباط با مشتری چگونه انجام میشد؟

یا باید از طریق تماس تلفنی و فکس انجام می شد یا ارتباط حضوری.

حال فرض کنید شرکتی ۱۰۰۰ مشتری دارد.

چقدر طول می کشد تا با این ۱۰۰۰ مشتری ارتباط بگیریم؟

چه هزینه های بالایی باید برای این کار بپردازیم اگر فناوری اطلاعات نباشد؟

در حال حاضر سه راه سایت اینترنتی، ایمیل ها و پیامک ها بهترین تاثیر را در مدیریت ارتباط با مشتری ها دارد.

شما با کمتر از ۵ دقیقه می توانید پیامک یا ایمیلی را به بیش از هزاران نفر از مشتریانتان ارسال کنید البته به شرط آنکه نرم افزارهای لازم برای این امر را خریداری نموده باشید.

آنقدر تاثیر فناوری در مدیریت ارتباط با مشتری موثر است که توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را فراموش نکنید


نرم افزار crm-مدیریت ارتباط بامشتری نرم افزار-crm نرم افزار-نرم افزار crm  چیست؟-نرم افزارمدیریت ارتباط بامشتری-سی آرام-زقئ