آخرین ارسالها

صفحه: [1] 2 3 ... 10
1
سایت و سامانه های تحت وب / اصول پرش کاربران در طراحی سایت
« آخرين ارسال توسط amin72 فبریه 25, 2017, 03:35:33 pm »
هر چه سرعت بارگذاری صفحه فرود شما کمتر باشد، نرخ پرش شما افزایش خواهد یافت. پارامتر سرعت وب سایت به شدت نیز مورد توجه گوگل است به طوری که اگر سرعت لود وب سایت شما آهسته باشد، نتایج شما در گوگل رتبه بندی خوبی دریافت نکرده و به ندرت در نتایج جستجو پایین می آیند.سرعت وب‌سایت: یکی از موارد مهم پایین بودن نرخ پرش، پایین بودن سرعت لود سایت است. هرچه این زمان کمتر باشد تعداد کمتری از کاربران را از دست خواهید داد. به‌طورمعمول سرعت لود مناسب تا 5 ثانیه در نظر گرفته می‌شود.

واکنش گرا بودن: امروزه درصد زیادی از کاربران، وب‌سایت‌ها را از طریق موبایل یا تبلت ها دیدن می‌کنند و اگر وب‌سایت شما واکنش گرا یا رسپانسیو نباشد قطعاً کاربران زیادی را از دست می‌دهید.
منوها: وقتی کاربران وارد سایت می‌شوند باید بتوانند در کمترین زمان ممکن مطلب موردنظر خود را پیدا کنند. به همین دلیل بخش‌های مهم سایت را باید در منوهای بالایی قرار دهید و موارد دیگر را در کنار یا پایین سایت قرار دهید.
جستجو: یکی از قابلیت‌های مهم دیگر در وب‌سایت قرار دادن امکان جستجو در سایت است که اگر کاربر به هر دلیلی نتواند مطلب موردنظر خود را پیدا کند با یک جستجو به هدف خود برسد.
این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که یک سایت کُند و آهسته می تواند یک کسب و کار را به مرض نابودی کشانده و مشتری های بالقوه شما را از خرید دلسرد نماید.هر چه سرعت لود یک وب سایت افزایش یابد، به جز آنکه باعث کاهش نرخ پرش خواهد شد، نرخ تبدیل را نیز افزایش خواهد داد. براساس آمارهای منتشر شده توسط Smart Insights، وب سایت های سریعتر، شاهد نرخ تبدیل بالاتری نیز هستند.محتوای مفید، همیشه قابلیت اشتراک گذاری دارد و از همه مهم‌تر سبب می‌شود که افراد بیشتر در وب‌سایت شما جستجو کنند. بر اساس یک بررسی صورت گرفته، مشخص شده که روزانه حدود ۲۷ میلیون محتوا توسط کل کاربران اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شود. وبلاگ‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند که رابطه قوی‌تری میان مخاطبان خود و کسب‌وکارشان بسازند و فقط لازم است که یک استراتژی مشخص و کامل به این منظور آماده گردد.ایجاد تعامل یکی از اهداف اصلی وبلاگ‌های کسب‌وکارها است و همین محتواهای وبلاگ یک کسب‌وکار است که باعث می‌شود تا افراد در مورد صنعت و محصولات آن بروز بمانند. منبع مقاله کاهش نرخ پرش بلاگ اد. اگر شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید می توانید از پلاگین WP external links استفاده کنید. این پلاگین باعث باز شدن لینک های خروجی در تب جدید (و یا پنجره جدید) خواهد شد.

بنابراین همواره توجه داشته باشید که همین نکات کوچک و کم اهمیت نیز می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی تعامل و عملکرد کاربران با وب سایت شما داشته باشد. باز شدن لینک های خروجی در تب جدید نیز می تواند باعث افزایش نرخ تبدیل و همچنین کاهش نرخ پرش وب سایت شما شود.

به خاطر داشته باشید که هر روزه گوگل بیشتر به سمتِ رضایت کاربر حرکت می کند. بهترین راهی که گوگل می تواند اطلاعات دقیقی از سایت شما به دست آورد از طریق ردیابی رفتار کاربرانتان در وب سایت شماست و هنگامی که سایت شما Mobile-Friendly نباشد، کاربرانی که از طریق دستگاه های موبایلشان به سایت شما می آیند، نمی توانند به درستی از آن استفاده کنند و عملکرد بسیار ضعیفی برای وب سایت شما به ارمغان می آورند (نرخ پرش کاربران در این حالت بسیار بالا خواهد بود، علاوه بر آن، نرخ تبدیل نیز بسیار کاهش خواهد یافت).

یکی از راه های کاهش نرخ پرش (و یا افزایش نرخ تبدیل کاربرانتان)، استفاده کردن از چندین صفحه فرود است. در سال ۲۰۱۳، مطالعاتی که توسط HubSpot در مورد دیجیتال مارکتینگ ترتیب داده شد و توسط Ion Interactive به اشتراک گذاشته شد، نشان می داد که شرکت هایی با ۴۰ صفحه فرود (و یا بیشتر)، ۱۲ برابر نسبت به شرکت هایی که ۵ صفحه فرود (و یا کمتر) دارند، فروش بیشتری را تجربه کرده اند.

به عبارت دیگر، اگر شما نرخ پرش (Bounce Rate) زیادی را بر روی صفحات فرود خود شاهد بود، این امر نشانه ای است که سایت و بازاریابی محتوایی شما نیازمند یک بازطراحی بسیار جدی است.

به درصدی از بازدیدکنندگان یک وب‌سایت گفته می‌شود که بدون بازدید از صفحه دیگری، آن را ترک می‌کنند. این کمیت بوجود آمده تا به شما در تشخیص مناسب بودن مخاطب هدفی که وارد وب‌سایت کرده‌اید و همچنین انتظارات آنها از شما، کمک کند. در حقیقت وقتی نرخ پرش صفحه فرود کمپین تبلیغاتی شما بالا است، به احتمال زیاد در آن صفحه انتظار مخاطبتان را برآورده نکرده‌اید و محتوای نامناسبی مورد استفاده قرار گرفته است.
منبع : http://blogad.ir/design/landing-page
2
نرم افزار / بهینه سازی سایت, سئو
« آخرين ارسال توسط lizard_mp فبریه 04, 2017, 12:55:15 pm »
بهینه سازی سایت

یکی ديگر از خدمات لیزارد وب بهينه سازی سایت و سئو و سئو سایت و بهینه سازی وب سایت یا همان ارتقاء رتبه سايت ها در موتورهای جستجو همچون Google , Bing , Yahoo, … می باشد .

سئو سايت از تکنيک های مهم بازاريابی به شمار می آيد و از آنجایی که امروزه مردم ۸۵ درصد از اطلاعات خود را از موتورهای جستجو دريافت می کنند ، صورت انتخاب کلمات کليدی مناسب می تواند موفقيت های زيادی را برای يک سايت به همراه داشته باشد.

در اين پلن متخصصين شرکت طراحی سایت لیزارد وب پس از آناليز وب سايت بهترين کلمات کليدی آن را سئو وبهينه سازی می کنند

سئو

ما بر اساس آخرين تکنيک های بهينه سازی سايت الگوريتم موتورهای جستجوگر اينترنت و با توجه به آناليزهای انجام شده نسبت به تغيير مطالب و شيوه های مختلف لينک سازی اقدام کرده و پس از ۴ الي ۸ ماه شما را در صفحات اول Google و ديگر موتورهای جستجو گر معروف اينترنت قرار خواهيم داد.

بهینه سازی وب سایت

بهينه سازی وب سايت, بهینه سازی سایت یا همان سئو در دنيای گسترده اينترنت وIT امروزه بعنوان يک تخصص و علم مهندسی شناخته شده است . قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو جهت جذب کاربران به سايت از مهمترين بخش های مهم بعد از راه اندازی سايت می باشد.
http://www.lizard-webdesign.com/seo-2/
اما چگونه می توان پس از طراحی سایت ، رتبه يک سايت را در موتورهای جستجوی بزرگ همچون گوگل ارتقا داد؟

پاسخ به اين سوال در سه نکته مهم نهفته است:

۱- طراحی سايت که از نظر ساختاری با موتورهای جستجو سازگار باشد و به آن ها کمک کند…

۲- معرفی کامل سايت به موتورهای جستجو با ابزارهای پيش بینی شده توسط اين شرکت ها…

۳- ارتباطات و لينک های سايت در اينترنت…

ارتقاء رتبه سایت

تمامی سايت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت لیزارد وب با موتورهای جستجو سازگاری کامل دارند و سرويس بهینه سازی وب سایت , سئو یا به عبارتی ارتقاء رتبه سایت در موتورهای جستجو بر روی آنها اعمال شده است. اگر سايت فعلی شما از اين نظر ضعيف است، نگران نباشيد. متخصصان با تجربه ما در اين زمينه می توانند بهترين کمک ها را برای بهينه سازی سايت شما فراهم کنند. کافی است طراحی سايت خود را به ما بسپاريد تا در عرض مدت کوتاهی نتيجه کار سئو را به وضوح ببينيد.

نمونه کار ها:

1-http://drkamranaskari.ir/

2-http://drrokni.com/

3-http://dentallaminate.ir/

4-http://www.3dpe.ir/

5-http://drmadihi.com/

6-http://khatneh.ir/

7-http://drgoharshenasan.ir/
3
عشقولانه،
4
خیلی جالب بود
5
بوی بد دهان نتیجه خرابی دندان است!
درست است.
در 10/9 موارد، منشا بوی بد دهان مشکلات دهانی و دندانی است. پوسیدگی، خالی شدن دندان، باقی ماندن غذا لای پروتز یا زیر زبان می‌تواند لانه باکتری‌ها شده و به نفس، بوی بد دهند. معمولا افرادی که دندان‌ها و لثه سالمی دارند، نفس خوش‌بویی هم دارند.

گاهی مشکل از معده یا حلق است!
درست است.
وجود هرگونه عفونت در بینی یا حلق می‌تواند سبب بدبویی دهان شود. همین موضوع، در رابطه با معده هم صدق می‌کند و هرگونه مشکل گوارشی می‌تواند سبب بوی بد دهان شود.

مواد غذایی نقشی در بدبویی نفس ندارند!
اشتباه است.
مصرف پیاز، سیر، قهوه و پنیر می‌تواند دهان را بدبو کند. در مورد کسانی که معده ضعیفی دارند باید گفت مصرف بالای پروتئین به ویژه گوشت قرمز می‌تواند همین مشکل را ایجاد کند.

جویدن آدامس مشکل را برطرف می‌کند!
هم بله و هم خیر!
جویدن آدامس در کوتاه مدت سبب برطرف شدن بوی بد دهان می‌شود. اما مشکل اصلی را از بین نمی‌برد. خوبی آدامس این است که جویدن آن سبب ترشح بزاق و تمیزی بافت داخل دهان می‌شود. نوشیدن آب هم همین خاصیت را دارد. هر چه دهان خشک‌تر باشد، بوی بد آن بیشتر است. اگر دقت کرده باشید دهان اکثر آدم‌ها صبح پس از برخاستن بو می‌دهد.

انتخاب یک شیوه درست زندگی، بوی بد دهان را کاهش می‌دهد!
درست است!
مصرف نکردن الکل و سیگار کشیدن احتمال بروز بوی بد دهان را کاهش می‌دهد. استرس یکی از دلایل بد بویی نفس است که درمان آن هم کار سختی است.

هالیتوز یا بدبویی دهان یک شکایت شایع در بین بیماران مراجعه کننده به مطب متخصصین داخلی و گوش و حلق و بینی ، دندانپزشکان و پزشکان عمومی می باشد. اکثر بیماران بدون گرفتن نتیجه خاصی ، از مراکز درمانی خارج می شوند و گاه این پدیده باعث بروز مسایل جدی در خود و خانواده آنها می گردد.
 دلایل هالیتوز به سه دسته تقسیم می شوند. علل غیر پاتولوژیک ،علل پاتولوژیک و علل روحی روانی . علاوه بر مسایل مطرح شده در کتب و مقالات اخیرا ارتباط محکمی را بین وجود هلیکوباکترپیلوری و پدیده بدبویی دهان عنوان کرده اند که روش درمان این عارضه را تغییر داده است.

هالیتوز حداقل از سه جهت مهم است :
۱) با آزار دیگران به صورت یک مانع در برخوردهای اجتماعی عمل می کند و باعث کاهش کارآیی فرد می شود.
۲)فردی که از بوی بد دهان خود آگاه است ممکن است بگونه ای نسبت به پاکی دهان دچار وسواس شود که با کارایی وی مداخله کند.
۳)هالیتوز نشانه ای از یک وضعیت غیر طبیعی است که نیاز به تشخیص و درمان دارد.

با وجود چنین شیوع و اهمیتی بررسیهای انجام شده روی آن اندک است و غالب کتابهای درسی دندانپزشکیدندانپزشکی و پزشکی درباره آن چیزی نگفته اند یا حاوی نکات اندکی هستند. برای همین دانش آموختگان، اغلب برخورد با این مسئله را مشکل می یابند.

اندک بودن بررسیهای انجام شده عمدتا به علت مشکل اندازه گیری علمی هالیتوز است . از سوی دیگر شرکتهای بزرگ سازنده وسایل بهداشت دهان که قاعدتا باید چنین تحقیقاتی را پشتیبانی مالی کنند ،

غالبا فقط مایل به پشتیبانی از تحقیقاتی هستند که محصولات آنها را بررسی کرده و فروش تجاری داشته باشد.
اثرات چاي در برطرف کردن بوي بد دهان اثرات چاي در برطرف کردن بوي بد دهان
يک فنجان چاي روح و روان را گرم کرده ، نفس شما را تازه کرده و حتي با عفونت ها مقابله مي کند . اخيراً در دو مطالعه اثرات مفيد چاي بر روي سلامتي نشان داده شده است .

در مطالعه اول عصاره چاي سبز با انواع متعدد و مختلف باکتريها از جمله انواعي که باعث گلودرد و فساد دندان مي شوند مخلوط شد و مشخص شد که چاي سبز رشد باکتريها را مهار مي کند .

در حقيقت همين مطالعه نشان داد که چاي سبز همچنين با از بين بردن باکتريها به خميردندان و دهان شويه کمک مي کند تا بر ضد ويروس ها عمل کنند .

خميردندان يا دهان شويه به تنهائي اثر کمي در مقابله با ويروس ها دارد ولي با افزودن عصاره چاي سبز باکتريها تقريباً نابود مي شوند و سپس خميردندان قادر به مقابله با ويروس ها خواهد بود .

ماده مفيد و موثر موجود در چاي چيست؟
چاي داراي انواع پلي فنل است که آنتي اکسيدانهائي هستند که سلولهاي انسان را از صدمه محافظت مي کنند . فلاونيدها گروهي از پلي فنل ها هستند که بطور طبيعي در چاي وجود دارند .
 به نظر مي رسد سطوح بالاي اين پلي فنل ها در بدن مي تواند علاوه بر ويروسها با سرطانهاي لوزالمعده ، کولون ، مثانه ، پروستات و سينه نيز مقابله کند .
در مطالعه دوم ،‌ يعني مطالعه در مورد بوي بد دهان عصاره هاي چاي سياه با سه گونه باکتري که عامل بوي بد دهان هستند در ظروف آزمايشگاهي براي ۴۸ ساعت ترکيب شد . نتايج حاصله با ظرف حاوي فقط باکتري مقايسه شد .
در تمام موارد پلي فنل هاي چاي رشد باکتريها را تا ۳۰ درصد کاهش داده و توليد ترکيباتي که باعث بوي بد دهان مي شوند را کم کردند .
اين مطالعه نشان داد که شستشوي دهان با چاي سياه مانع تشکيل پلاک شده و اسيدهائي را که باعث تخريب دندان مي شوند از بين مي برند .

بوى بد دهان يك علامت شناخته شده با سابقه تاريخى قديمى است كه مى تواند دليل عمومى يا موضعى داشته باشد. مشخص شده كه تقريباً ۸۵ درصد بوى دهان ناشى از عوامل موضعى است از اين جهت اهميت روش هاى بهداشتى مثل مسواك زدن دندان ها و زبان محرز شده است.

 بايد يادآورى كرد كه بوى بد دهان به تنهايى يك بيمارى نيست بلكه علامت بيمارى هاى مختلف است. وجود بوى بد دهان معمولاً در اكثر مواقع ناشى از عوامل بيمارى زا است و نشان دهنده وجود يك بيمارى است كه بايد شناسايى و تصحيح شود همين طور اكثر افراد احساس نگرانى درباره بوى بد دهان خود دارند.

• بوى بد دهان ناشى از عوامل بيمارى زا
در اين حالت بوى بد دهان به وسيله وضعيت هاى موضعى مثل بهداشت ضعيف دهان و عفونت لثه (ژنژيويت) مزمن به وجود مى آيد مخصوصاً در ژنژيويت مزمن اگر همراه با خونريزى از لثه ها باشد موجب بوى زننده و تنفرآور به خصوص هنگام صبح مى شود.

در تنفس دهانى (مثلاً در وجود لوزه هاى بزرگ) بدبويى دهان در نتيجه ممانعت از شسته شدن طبيعى مخاط و دندان ها توسط بزاق است. زبان شياردار، زبان مودار و زبان باردار چون به تجمع و نگهدارى مواد غذايى كمك مى كنند در ايجاد بوى بد دهان دخالت دارند.

 بيمارى هاى سينوس نظير سينوزيت مزمن و فيستول سينوس دهانى و بيمارى هاى بينى از جمله رينيت آتروفيك سل و سيفيليس و رينيت چركى همراه با ترشح و بيمار هاى حلق نيز از علل بوى بد دهان هستند.

• بوى بد دهان ناشى از بيمارى هاى عمومى بدن

در اين نوع بيمارى ها، بيمارى هاى دستگاه تنفس تحتانى از درجه اول اهميت برخوردارند. آبسه ريه بوى گنديده شبيه به بوى گوشت فاسد دارد كه حتى گاهى اولين علامت بيمارى است. علت اين بوى بد بيشتر باكترى هاى بى هوازى هستند.

سل ريوى در حالت پيشرفته به سبب نكروز كازئوز و زخمى شدن ضايعات سلى باعث بدبويى دهان و بازدم ناشى از تنفس مى شود.
ساير بيمارى هاى ريوى نظير برونشيت مزمن، پنومونى نكروزه و كلاً هر حالت بيمارى زا كه بر روى درخت تنفسى و ناى اثر بگذارد ممكن است بوهاى قابل اعتراض توليد كند. در اختلالات گوارشى و سوء هضم، زخم هاى معده، سرطان مرى و معده، يبوست و عفونت هاى روده اى نيز بوى بد دهان مشاهده مى شود.

 در ديابت بوى استون در هواى بازدم به مشام مى رسد. در نارسايى كليه بويى شبيه آمونياك و در سيروز كبدى بوى كيك گنديده به مشام مى رسد. كمبود ويتامين و هر بيمارى كه سبب تب شود از علل بوى بد دهان هستند.
6
فناوری اطلاعات / پاسخ : ترکیب سئوی درون صفحه و بیرون صفحه
« آخرين ارسال توسط balavipourali جولای 17, 2016, 04:43:26 pm »
طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و هاستینگ
طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت با 14 سال سابقه
2500 وب سایت طراحی شده
500 پروژه سئو و بهینه سازی انجام شده
ارائه خدمات هاستینگ از قویترین دیتاسنترهای اروپا
سایت خرید و فروش اینترنتی و آگهی
خواندن اطلاعات بیشتر
منبع:طراحی سایت دارکوب darkoob.co.ir

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت



7
فناوری اطلاعات / ترکیب سئوی درون صفحه و بیرون صفحه
« آخرين ارسال توسط balavipourali جولای 17, 2016, 04:36:38 pm »
یه بهینه سازی موفق موتور جستجو از ترکیبی از سئوی درون صفحه و سئوی بیرون صفحه بهره می بره. ترکیب این دو تکنیک می تونه باعث بشه سایتتون برای مدت طولانی بطور ثابت رو صفحه اول نتایج رتبه بندی بشه.

معمولا اونایی که سایت دارن، از جمله خودم، دوست دارن فقط با یه تکنیک نتیجه بگیرن. برای همین همه تمرکزشونو میذارن فقط روی سئوی درون صفحه و کلای بیرون صفحه رو یادش میره، یا برعکس. در عمل برای اینکه نتیجه بگیرید به هردوش نیاز هست، به خصوص اگه دارید تو سطح کشوری یا بین المللی رقابت می کنید که پر از مطالب آنلاینه.

امروز قصد دارم سئوی درون صفحه و برون صفحه، هردو تاشو، توضیح بدم تا بتونید یه درک جامع تری از هر دو تکنیک داشته باشید و روش استفاده ازشونو یاد بگیرید تا رتبه موتور جستجوتونو بهبود ببخشید و ترافیک طبیعی بیشتری رو روونه سایتتون کنید.

سئوی درون صفحه چیست؟

سئوی درون صفحه، یه نوع بهینه سازیه که درون سایتتون انجام می گیره. مثلا کلیدواژه ها، کیفیت مطالب، انتخاب تیتر، تراکم واژه های کلیدی و توضیحات و عنوان متا. تو این مطلب فقط یه نمونه رو ذکر می کنم ولی همونم برای اینکه کل مطلب دستتون بیاد کافیه و اگه همینو خوب یاد بگیرید می تونید حسابی سایتتونو تقویت کنید.

قبل از اینکه مطلبی بنویسید یا بهینه سازی کنید از خودتون بپرسید کلیدواژه اصلی من چیه. نمی دونید؟ خب من الآن براتون توضیح می دم چطوری کلیدواژه انتخاب کنید.

نکته های کلیدی که راجع به عنوان مطلبتون به ذهنتون میرسه رو بنویسید.
5 تا 10 عبارت رو که فکر می کنید افرادی که همچین مطلبی رو لازم دارن سرچ می کنن رو بنویسید.
حالا هر کدوم از اون عبارت هایی که نوشتید رو توی گوگل سرچ کنید و ببینید چه آدمایی و چه مطالبی تو صفحه اول نشون داده میشن.
ضعف هایی که برای هر عبارت می بینید یا جاهایی که شما می تونید یه مطلب بهتری بنویسید رو یادداشت کنید.
از سایت هایی که قبلا معرفی کردم و جستجوی کلیدواژه هارو بررسی می کنن، ببینید هر کدوم از این عبارت ها در ماه چقدر سرچ شدن.
گزینه هایی که تو ذهنتون بود و در ماه کمتر از 60 هزار بار سرچ شده بود رو حذف کنید.
حالا مطلبتونو با یه جمله زیبا شروع کنید و اون عبارتی که انتخاب کردید رو حتما توی جمله اول بیارید.
قبل از اینکه ادامه بدید، به این دو سوال مهم جواب بدید: اول اینکه کلیدواژه ای که انتخاب کردید به اندازه کافی جواب هارو محدود می کنه؟ یا یه واژه عمومی انتخاب کردید؟ و دوم اینکه آیا قبلا توی صفحات، پست ها، دسته بندی ها و تگ هاتون از این کلیدواژه ها استفاده کردید؟

حالا شروع کنید و متنی بنویسید که هم کاربرها و هم موتورهای جستجو دوست داشته باشن.

متن های طولانی بهترن. منظورم از متن طولانی متنیه که حداقل 1000 تا 1200 کلمه داره و حتی بعضیا هم نزدیک به 2000 کلمه دارن. حالا می پرسید برای چی بهتره؟ الآن میگم.

متن های طولانی برای رتبه بندی کلیدواژه بهترن، چون متوسط طول مطالبی که جزء 10 نتیجه بالای صفحه اول میان بیشتر از 2000 کلمه بوده. ضمنا اینجور مطالب بیشتر توی شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشن و یا بهشون پیوند داده میشه. مردم معمولا تمایل دارن مطالب طولانی تر رو شیر کنن و به مطالب طولانی تر پیوند بدن. دلیل سوم هم اینه که مطالب طولانی برای تبدیل بهترن. تبدیل که یادتون هست چی بود. تبدیل کاربر به مشتری. طبق بررسی ها، نرخ تبدیل با تعداد کلمات استفاده شده تغییر می کنه.

حالا که متنوتونو نوشتید باید برای سئو بهینه سازیش کنید.

اسم صفحه رو کوتاه و مرتبط با مطلب بذارید، کلیدواژه هاتونو توش بکار ببرید، و حواستون باشه با اسم یه صفحه یا پست دیگه یکی نشه. منطقه جغرافیاییتونو توش نیارید چون باعث میشه این فکر بوجود بیاد که این مطلب فقط برای محلی هاست.
آدرس صفحه همیشه باید کلیدواژه هاتونم تو خودش داشته باشه و تا جایی که میشه کوتاه باشه. برای جدا کردن کلمات از خط فاصله استفاده کنید
برای هر آدرس فقط یک تیتر انتخاب کنید نه بیشتر نه کمتر. بعضی از قالب های وردپرس خودکار تگ تیتر میذارن ولی بعضیا نه. از قالبی استفاده کنید که بذاره. توی تگ تیترتون از کلیدواژه استفاده کنید و تگ عنوان رو قبل از بقیه تگ ها قرار بدید. (تگ عنوان توی قالب ها با اسم H1 Header نوشته میشه)
از تیترهای فرعی H2 تا H6 استفاده کنید تا ساختمون مطلبتون بهتر مشخص بشه و متنتون به قطعات کوچک تر شکسته بشه. باز هم مثل قبل از کلیدواژه ها ولی این بار جزئی تر استفاده کنید. دقت کنید که تیترهای فرعی هم مرتبط با عنوان اصلی مطلب باشن. جمله های طولانی یا جمله مشابه با تیتر اصلی استفاده نکنید.
توی خود مطلبتون باید چند بار از کلیدواژه هاتون و کلمات مترادف و هم خانواده هاش استفاده کنید، حتما توی جمله اول کلیدواژه رو بیارید. نگران زیادی شدنش نباشید و بجاش روی این تمرکز کنید که متنتون مرتبط با عنوانی که براش انتخاب کردید باشه.
کلیدواژه هارو بنویسید، از سایت های رقیب، جستجوهای مرتبط گوگل (که پایین صفحه نتایج گوگل برای هر سرچ نشون میده)، ابزار کلیدواژه ساز گوگل، و پیشنهادهایی که گوگل موقع تایپ کردن توی نوارش بهمون میده استفاده کنید.
عکس ها برای سئو و استفاده تو شبکه های اجتماعی خیلی مهمن. اسم عکس و ALT متن باید توصیفی از عکس باشه و بهتره که کلیدواژه مطلبتون هم توش بیاد. اندازه عکستونو اصلاح کنید.
هر جایی که فکر می کنید میتونه کمک کننده باشه از پیوندهای داخلی استفاده کنید و مطالب قبلیتونو به این مطلب جدید پیوند کنید. صفحاتی که بیشتر بهشون لینک داده بشه برای گوگل بعنوان صفحات مهم تر و باارزش تر شناخته میشن. متنی که لینک می کنید بهتره واژه های مناسبی برای انکور تکست باشن و هربار متفاوت باشن. البته زیادی هم از لینک ها استفاده نکنید.
انکورتکست متنیه که پیوند شده و میشه روش کلیک کرد. باید متنی انتخاب کنید که توصیف خوبی از صفحه ای باشه که بهش لینک شده، اگه امکان داره از کلیدواژه های جزئی استفاده کنید ولی اگه به زور کلیدواژه رو توش بگنجونید اسپم شناخته میشه. عبارت هایی مثل اینجا کلیک کنید، بیشتر بخوانید و ... استفاده نکنید.
متن رو خوانا و تمیز بنویسید که خواننده گیج و سردرگم نشه و بیشتر تو سایتتون بمونه، از پاراگراف های کوتاه، شماره گذاری و بولت گذاری و تیترهای فرعی استفاده کنید. از لغات تخصصی بپرهیزید و حواستون باشه عکس ها و متن روی هم نیفتند.
عنوان و توضیح متا اولین چیزیه که کاربر می بینه. یعنی عنوان و متنی که تو صفحه نتایج گوگل براش ظاهر میشه. پس باید جذاب باشه و کاربرو ترغیب کنه که وارد سایتتون بشه. متا عنوان نباید جمله باشه باید عنوان باشه و دقت کنید که با یه عنوان دیگه یکی نباشه. مثل همیشه کلیدواژه روتوش بگنجونید، طوری باشه که راجع به مطلب اطلاعات بده ولی طولانی و غیرقابل فهم هم نشه. اگه میشه کلیدواژه رو اولش نیارید. مجموعا باید از 55 کاراکتر کمتر بشه.
حالا توضیحات متا رو بررسی می کنیم. توضیحات متا می تونه یکی دو جمله باشه یا یه پاراگراف کوتاه باشه. مواظب باشید که دو تا مطلب با توضیحات متای یکسان نداشته باشید. راجع به مطلب اطلاعاتی رو به مخاطب بدید و از کلیدواژه های جزئی توش استفاده کنید و تا جایی که میشه از ابتدای توضیح دور باشن این کلیدواژه ها. مجموعا باید از 150 کاراکتر کمتر باشه.
سه تا اشتباه رایج هست که مواظب باشید شما دیگه مرتکب نشید، اولیش نوشتن مطلب بی ارزش. بعضیا فقط یه مطلب می نویسن که سایتشونو پر کنن. این کارو نکنید. برای خواننده هاتون ارزش قائل بشید و مطالبی بنویسید که واقعا ارزش خوندن داشته باشه. باید حرفی برای گفتن داشته باشید. قبلا هم گفتم که یه مطلب بد با سئوی خوب هیچ ارزشی نداره، چون مخاطب رو فراری میده.

دومین اشتباه فراموش کردن کلیدواژه هاست. شما این همه تحقیق انجام دادید و متنتونو نوشتید و وقتی متن رو می خونید از انواع و اقسام شکل های مختلف کلیدواژه هم استفاده کردید اما یادتون رفته توی قسمت کلیدواژه ها بنویسیدش، یا کلیدواژه اشتباه نوشتید. یکم وقت بذارید و دوباره متن رو بخونید تا کلیدواژه های مناسب رو پیدا کنید.

و اشتباه سوم اطلاعات اشتباه درباره سئوست. وقتی یه مطلبی رو تو نت می خونید حتما تاریخشو نگاه کنید. علاوه بر این، هیچ وقت فکر نکنید همه چیز رو در مورد سئو می دونید. بازهم دنبال اطلاعات جدید باشید. یکم وقت صرف کنید و راجع به سئو و تکنیک هاش و نتایج مثبت و منفی که هر تکنیک می تونه داشته باشه تحقیق کنید.

سئوی بیرون صفحه چیست؟

سئوی قوی تر بیرون سایتتونه و شامل کارهای متنوعی میشه که باعث میشن موتورهای جستجو شما رو بهتر بشناسن و با کارتون بیشتر آشنا بشن. سئوی بیرون صفحه با نمایش کیفیت و اصالت مطالب شما اعتماد بوجود میاره و به طور خاص یه درکی از سایت یا وبلاگ شما می سازه.

موتورهای جستجو خیلی وقته که سعی میکنن یه راهی پیدا کنن که بتونن بهترین نتایج جستجو رو ارائه بدن. برای همین سئوی درون صفحه و بیرون صفحه رو بوجود آوردن. روی هم رفته 200 نکته هست و منم قصد ندارم همه این 200 تارو اینجا بگم. اینقدری می گم که مطمئن بشم شما نکته های اصلی رو متوجه شدید.

اهمیت فاکتورهای سئوی بیرون صفحه در اینه که دارن دید جهان رو نسبت به سایت شما نشون میدن. اگه سایتتون مفید باشه احتمال اینکه افرادی غیر از گروه خودتون راجع بهش صحبت کنن و بهش لینک بدن بیشتره. در تشبیه، سئوی بیرون صفحه مثل رأی اعتماد مردم به نمایندگان سیاسی می مونه.

آیا سایت یا وبلاگ شما قابل اعتماد هست؟ آیا در مورد موضوع خاصی صاحب نظر هستید؟ آیا مطالب با کیفیتی منتظر می کنید که کاربرهارو راضی کنه؟

گوگل می خواد بدونه شما کی هستید و چرا باید بهتون توجه کنه. سئوی بیرون صفحه این اطلاعات رو براش فراهم می کنه. برای اینکه سئوی بیرون صفحه خوبی داشته باشید باید بیرون از صفحه سایتتون فعالیت کنید.

مهم ترین نکته های داده های بیرون صفحه اینهاست:

پیوندها، ارجاعات و ذکر برند شما
پروفایل های شبکه های اجتماعی
فعالیت شبکه های اجتماعی
پیشنهادها و انتقادهای کاربرها
داده های ثبت دامین
اطلاعات میزبانی (هاستینگ)
قبل از اینکه برای سئوی بیرون صفحه کاری کنید یه برگه تقلب آماده کنید تا از مطالبش تو کارهاتون استفاده کنید. توی برگه اینهارو بنویسید: اسم سایت، URLهای اصلی و فرعی مطالبتون، اطلاعات تماس، شماره تلفن و کد پستی سایت هایی که موقعیت جغرافیایی شرکتشون حوالی شماست، 5 عبارتی که برای سایت شما بیشتر جستجو میشن، یه توضیح مختصر 20 تا 25 کلمه ای که توش این عبارت ها بکار رفته باشن، یه توضیح طولانی با این عبارتها، فایل لوگو در اندازه ها و با پسوندهای مختلف، عکس هایی که توی صفحه اصلی یا محصولات و خدمات اصلیتون استفاده کردید.

با بک لینک ها شروع می کنیم. بک لینک پیوندیه که یه سایتی غیر از سایت خودتون به یکی از صفحات شما میده و برای برند شدن شما، ترافیک و سئوی طبیعی مفیده. موتورهای جستجو این موارد رو تو بک لینک ها در نظر می گیرن:

قابل اعتماد بودن دامنه ای که به شما لینک داده
محبوبیتش
ارتباط بین مطالب شما و مطالب اون سایت
انکور تکستی که استفاده می کنه
تعداد لینک هایی که تو همون یک صفحه به سایت شما داده شده
تعداد دامنه هایی که به اون صفحه لینک دادن
تنوع انکور تکستی که برای لینک دادن به اون صفحه استفاده شده
و اینکه آیا ارتباطی بین صاحب اون سایت لینک دهنده به سایت شما و شما وجود داره یا نه
برای اینکه بفهمید گوگل چقدر به بک لینک های شما بها میده، می تونید از خود گوگل استفاده کنید. اگه اون صفحه تو صفحه نتایج گوگل ظاهر شد، یعنی برای گوگل مهمه.

خیلی از مشاورها شاید به شما پیشنهاد بدن خودتون بک لینک هارو بسازید، اما باید خیلی دقت کنید. چون اگه گوگل بفهمه کار خودتون بوده حتما مجازات میشید و دیگه تو صفحه نتایج گوگل نشون داده نمی شید. احتیاط کنید و فقط لینک های اساسی با محتوای با کیفیت و جذاب درست کنید. به صفحه اصلیتون و قسمت های مختلف سایت مثل صفحات، پست ها، و محصولات لینک بدید. نگران این نباشید که فالو میشید یا نه. اگه مطلبی خوب باشه دیگه نگرانی نداره.

روش های من برای ساخت لینک اینهاست:

مطالبی بنویسید که مردم نیاز دارن و یا دوست دارن راجع بهش بخونن.
تو شبکه های اجتماعی فعال باشید و با طرفدارهاتون خوش برخورد باشید.
اتفاقات آنلاین رو دنبال کنید، توشون شرکت کنید یا ازشون حمایت کنید.
از تیم های ورزشی محلی حمایت کنید.
در کنفرانس ها شرکت کنید و سخنرانی داشته باشید.
توی پادکست ها بعنوان مهمان حضور داشته باشید.
توی سایت های خاصی بعنوان مهمان پست بنویسید.
مطالب مفید منتشر کنید (هرچند که یه بارهم قبلا گفتم).
فایل شیر کنید
یکسری روش های قدیمی هم هست که دیگه ازشون استفاده نمی کنم و پیشنهاد می کنم استفاده نکنید، چون احتمال اینکه گوگل متوجه مصنوعی بودنش بشه زیاده. مثل لینک دادن در پایین صفحه مشتری ها، لینک دادن توی کلیدواژه های سایت های خبری، لینک سایت به اسم خودم توی پست مهمانی که توی وبلاگ های دیگه می نویسم، تبادل لینک، کپی پست های خودم توی صفحات سایت های مختلف و لینک کلیدواژه ها.

علاوه بر این ها، گوگل این مدل لینک دادن هارو ممنوع اعلام کرده: محتوایی که با نرم افزارها خودکار منتشر میکنید، لینک ها و متن های پنهان، صفحات درگاهی، مطالب بی ارزش، کپی برنامه هایی که مال خودتون نیست از سایت های دیگه، کلیدواژه های نامرتبط به متن، ایجاد صفحاتی با رفتارهای مخرب، اسپم، خرید و فروش لینک چه به صورت تبادل پول باشه یا در ازای اینکه پستی برای هم بنویسید و به هم لینک بدید، مقاله های بلند تبلیغاتی یا کمپین هایی که توی بخش نظرات مطلب می نویسن و لینک میدن، استفاده از برنامه ها و خدماتی که به طور خودکار لینک هایی رو به سایتتون بدن.

می بینید که بک لینک ها همونقدر که مهمند، می تونن خطرناک هم باشن، پس لطفا بدون اطلاعات کافی سراغش نرید. اگر هم یه مشاور برای سئو استخدام کردید حواستون باشه چی کار می کنن که بعدا به دردسر نیفتید.

شبکه های اجتماعی برای رتبه دهی گوگل خیلی مهمن. صفحات این شبکه ها برای گوگل هم سطح یا سایت مستقل هستن و همون ارزش رو دارن. حالا از این شبکه ها چیاش مهمه؟ فالوئرها و لایک هایی که اکانت اصلی خودتون می گیره و تعداد نظرات و تعداد دفعاتی که به اشتراک گذاشته میشید. فعالیت های خودتون هم مهمه، اینکه شما کی رو فالو می کنید، مطالبی که شیر می کنید و با چه کسانی در ارتباطید.

لطفا اینطوری نباشید که یه پروفایل درست کنید و بعد کلا فراموشش کنید و به امون خدا رهاش کنید. شبکه هایی اجتماعی فقط در صورت فعال بودن ارزش دارن. یکی از اشتباهات رایج در مورد شبکه های اجتماعی اینه که فقط مطالبی که دیگران می نویسن رو به اشتراک بذارید. این کارو نکنید. هدف فعالیت تو شبکه های اجتماعی اینه که مردمو جذب سایت خودتون بکنید و به مطالب خودتون لینک بدید. یه مورد دیگه در مورد این شبکه ها اینه که گاهی مردم هیچ ارتباطی با فالوئرهاشون نمی گیرن. خب شما دارید برای اون ها مطلب می نویسید، چرا توی صحبت هاتون اون هارو مخاطب قرار نمی دید؟ اگه می خواهید توی فعالیت های اجتماعیتون موفق باشید باید روی ارتباطاتتون کار کنید و مردم رو به خودتون جذب کنید.

شاید حالا که سئوی بیرونی رو شناختید یکم بترسید اما من نمی خوام نگرانتون کنم، فقط میخوام بهتون یاد بدم و از شما در برابر خودتون محافظت کنم. اگه می خواهید رتبه خوبی بگیرید سئوی بیرون صفحه براتون باید خیلی مهم باشه. ولی در عین حال اگه ندونید چی کار دارید می کنید، می تونه خطرناک هم باشه. پس دقت کنید.

چرا ترکیب سئوی درون صفحه و بیرون صفحه مهمه؟

سئوی درون صفحه باعث میشه پایه های سئوی سایت یا وبلاگتون محکم بشه. اما سئوی بیرون صفحه در سطح دنیای نت به شهرت شما اعتبار میده.

باید به طور متعادل هر دوش رو داشته باشید تا ثابت کنید که مطالب با کیفیتی دارید که برای دنیا مهمه. وقتی اصالت کار خودتونو با سئوی بیرون صفحه نشون میدید، تلاش های سئوی درون صفحه بیشتر طبیعی به نظر میان و همین طبیعی به نظر رسیدن خودش باعث نتایج بهتر میشه.

قصد دارید سئوی سایتتون رو بهبود ببخشید؟

دو تا اصلی برای این کار پیش روتون هست. می تونید یه مشاور حرفه ای استخدام کنید یا می تونید خودتون سئو رو یاد بگیرید و برای خودتون بهینه سازی رو انجام بدید.

اگه تصمیم دارید یه سئوکار استخدام کنید ما خوشحال میشیم بهتون کمک کنیم، می تونید از صفحه خدمات ما با کارهامون آشنا بشید و از همونجا باهامون تماس بگیرید.

اگه می خواهید از روش دوم استفاده کنید، ما براتون مقاله های زیادی درباره سئو فراهم کردیم که می تونید ازشون استفاده کنید. صفحه مقالات ما برای وبلاگ نویسان، مدیران سایت ها و شرکت ها و بازاریاب ها می تونه مفید باشه. ما اینجا درباره سئو، اصطلاحاتی که توی مقالات راجع به سئو به کار میره، کد نویس، وردپرس، جوملا و غیره توضیح دادیم. راجع به اینکه چطور یک بیننده معمولی رو به مشتری دائمی خودتون تبدیل کنید و چطور مشتری های قدیمی رو دوباره به طرف خودتون جذب کنید و مطالب مشابه این. امیدوارم این مطالب براتون مفید واقع بشه.
سورس:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com

سئوی درون صفحه و بیرون صفحه
سئوی درون صفحه و بیرون صفحه



8
من خیلی تیر اندازی دوست دارم
9
بسیار منطقی است
10
مباحث آزاد / پاسخ : گفتگوی خودمانی
« آخرين ارسال توسط Mirzaee جون 13, 2016, 05:25:00 pm »
نقل قول
اداره آمار و فناوری اطلاعات در نظر دارد در ابتدای هر ماه به یک نفر از کاربرانی که بیشترین فعالیت را در تالارهای گفتگو داشته اند. یک ماه اینترنت رایگان به عنوان جایزه اهداء نماید.
کسی میدونه اسامی برنده ها رو کی و کجا اعلام میکنن؟من که چیزی پیدا نکردم لطفا راهنمایی کنید  :-\
مجتبی تو هنوز دنبال اون ترافیک رایگانی؟ :) :) :)
صفحه: [1] 2 3 ... 10