آخرین ارسالها

صفحه: 1 [2] 3 4 ... 10
11
بیمارستان حضرت زهراء / مجری کفپوش اپوکسی
« آخرين ارسال توسط ofoghit اکتبر 04, 2017, 03:13:56 pm »
مجری کفپوش های اپوکسی کار ساده ای نیست و باید خبره باشید تا بتوانی کفپوش اپوکسی را یک دست و بدون نقص بر روی هر سطح اجرا کرده تا سالها با اطمینان استفاده شود. یکی از مشتریان عزیز کفپوش اپوکسی چند وقت پیش با ما در ارتباط بود و یکی از همکاران گرامی کار آن شخص را انجام داده بودند. وقتی با ما تماس گرفتند خیلی از کار و صنف کفپوش اپوکسی ناراضی بودند و در عامیانه ضربه خورده بودند و همه هم صنفی ها را به یک چشم میدیدند و این قضیه بنده را به شخصه ناراحت کرد.
انتخاب مجری کفپوش های اپوکسی

در وهله اول گذاشتم تا هر چه دل تنگشان میخواهد بگویند پس از اتمام صحبت در همان ابتدای شروع حرفهایم کلی تشکر کردم از اینکه کفپوش اپوکسی را انتخاب کردند و کلی هم از مجری کفپوش های اپوکس که واقعا زحمت بی دریغ میکشند اما شاید تخصص کافی را در این زمینه ندارند و میخواهند نانی را به سر سفره زن و بچه خود ببرند و دست به هرکاری که در آن حتی تخصص کافی را ندارند میزنند و این زیاد مسئله جالبی نیست و باید کاملا برای کفپوش اپوکسی که میخواهید اجرا شود برای منزل، محل کار، سوله ها و دیگر مراکز صنعتی دقت لازم را به عمل آورد.
 
بهترین مجری کفپوش های اپوکسی

بگذریم ، پس از این حرف ها از جنس مرغوب کفپوش اپوکسی آلمانی گفتم که چرا مواد خوب باید برای کفپوش استفاده شود و نباید با قیمت کم که به اسم قیمت مناسب در بازار اپوکسی جا افتاده است به هر کسی اعتماد کرد و کار را باید در اصطلاح به مجریان کفپوش اپوکسی سپرد و از این قبیل جملات ، تا بحث قیمت شد گفتند آقا مجری کفپوش های اپوکسی به کار خود متعهد نیستند و فقط به دنبال پول هستند وقتی پول را دریافت کردند به آسانی کار را تحویل نمیدهند.
12
معاونت آموزش / طراحی سایت هتل داری
« آخرين ارسال توسط sitecode اکتبر 03, 2017, 11:37:21 pm »
طراحی سایت هتل داری
طراحی سایت هتل داری




طراحی سایت هتل داری
طراحی سایت  هتل داری برای سهولت بخشیدن به امور مدیریتی هتل طراحی می گردد و به کاربران این فرصت را می دهد که امور مربوط به هتل را با سرعت بیشتری به انجام رسانند. طراحی سایت هتل امکان رزرو آنلاین را برای کاربران فراهم می آورد تا به سرعت کاربران بتوانند نیازهای خود را در بستر طراحی سایت  هتل رفع نمایند.




طراحی وب سایت هتل
طراحی وب سایت هتل اطلاعاتی در خصوص ظرفیت هتل ، تعداد اتاق ها ، نمای داخلی هتل ، نمای بیرونی هتل ، امکانات و سرویس هایی که هتل ارائه می نماید، محیط اطراف هتل ف سرویس های ایاب و ذهابی که هتل دارد و یا اطراف هتل موجود می باشد ، فاصله هتل تا مکان های دیدنی ، گردش ها و تروهایی که هتل ارائه می نماید تماما از جمله سرویس هایی می باشد که می توان در بستر طراحی سایت هتل داری به راحتی درج نماییم.




طراحی سایت هتل داری که قابلیت هایی را دارا می باشد؟
طراحی سایت هتل ارائه اطلاعاتی در خصوص امکانات و نیز سرویس های هتل به راحتی می تواند درج نماید. همچنین امکان رزرو آنلاین هتل نیز از جمله قابلیت های مورد توجه می باشد که به راحتی در بستر طراحی سایت هتل موجود می گردد و افراد پس از ورود به طراحی سایت می توانند در خصوص موجود بودن اتاق خالی ونیز ظرفیت موجود کسب اطلاع نمایند. چند تخت بودن اتاق و نیز خالی بودن اتاق های هتل از جمله اطلاعاتی می باشد که به راحتی در طراحی سایت هتل می تواند درج گردد و کاربران را در این خصوص مطلع نماید.




طراحی سایت طلا و جواهر
طراحی سایت طلا و جواهر


طراحی وب سایت طلا و جواهر بستری به منظور مشاهده نمونه کارهای طلا و جواهر ساخته شده و نیز همچنین امکان سفارش آنلاین طلا را فراهم می آورد که امکان پرداخت را نیز از طریق درگاه آنلاین فراهم می آورد. طراحی سایت طلا و جواهر امروزه ترافیک بالایی از کاربران را به منظور خرید طلا برای خود و یا به عنوان هدیه برای دیگران را ایجاد می نماید. همچنین امکان سفارش طلا در مدل و الگوی خاصی که مد نظر شما می باشد را نیز برای کاربران فراهم می آورد. طراحی سایت طلا در صورتی که ترافیک بالایی از کاربران را داشته باشد می تواند دراودزایی بالایی را برای مالک طراحی سایت طلا ایجاد نماید.




طراحی وب سایت طلا و جواهر



طراحی وب سایت طلا و جواهر می تواند امکان خرید آنلاین طلا و جواهر را فراهم آورد تا افراد به صورت آنلاین بتوانند سفارش طلا و جواهر خود را داشته باشند و نیز همچنین می توانند امکان خرید اینترنتی را برای انواع طلا و جواهر برای افراد ایجاد نماید. امکان سفارش طلا متناسب با آنچه در ذهن کاربر می باشد می تواند آیتمی جالب باشد که امروزه نظر افراد بسیاری را به خود معطوف نموده است. درج نمودن تصاویری از گالری طلا و جواهر ، نمونه طلا و جواهر ساخته شده ، ایجاد دسته بندی از انواع طلا و غیره قابلثیت هایی می باشد که می تواند کاربری طراحی سایت طلا را برای کاربران بهبود بخشد و در نتیجه به مشتریان بیشت برای طلافروشی و گالری طلا تبدیل گردد.


طراحی سایت طلا چه قابلیت هایی دارد؟


طراحی سایت طلا قابلیت هایی همچون امکان ثبت نام برای کاربران ، دسته بندی طلا ، امکان سفارش آنلاین طلا ، امکان خرید اینترنتی و غیره که تماما موجب می گردد تا طراحی سایت طلا شما ترافیک بالا و نیز کاربری بالایی را داشته باشد که خود موجب درآمدزایی برای طلافروشی و نیز گالری طلا خواهد شد.
13
معاونت آموزش / کدینگ لغات TOEFL
« آخرين ارسال توسط ali.arr74 اکتبر 02, 2017, 05:00:09 pm »
اهمیت درس زبان انگلیسی از آنجاییست که تنها درس مشترک در کلیه رشته ها و تمامی مقاطع تحصیلی و سایر آزمون ها می­باشد. کتاب تافل بارونز (450 واژه) یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابع این درس هست، اما بدلیل اینکه حفظ کردن لغات آن دشوار است بسیاری از دانشجویان با این دغدغه مواجه ­اند که چگونه میتوان این مشکل را حل کرد.

موثرترین روش برای بخاطر سپردن این لغات روش کدینگ به همراه تصویرسازی است. علی رغم اینکه در این زمینه تلاشهایی صورت گرفته اما منابع موجود اشکالاتی از قبیل : طولانی بودن کد مربوطه، عدم همخوانی کلمه با کد و نبودن تصویر متناسب با کد را دارند.

این کتاب از چند نظر دارای شاخصه­هایی منحصربه فرد است:
1) وجود کدهای جذاب، متناسب و کوتاه جهت بخاطر ماندن هرچه بهتر واژه
2) برای اکثر کلمات چند کد در نظر گرفته شده تا قدرت انتخاب شما را بالا ببرد
3) برای هر کلمه، تصویری متناسب با آن در نظر گرفته شده تا ماندگاری واژه در ذهن افزایش یابد

امیدوارم که با خواندن این کتاب، لغات را به آسانی بخاطر بسپارید و درس زبان انگلیسی را با درصدهای بالا در آزمونها پاسخگو باشید.



 http://phdhome.ir/?newsid=627
14
معاونت آموزش / کاملترین جزوه استعداد تحصیلی ویژه دکتری
« آخرين ارسال توسط ali.arr74 سپتامبر 28, 2017, 12:30:46 am »
قویترین و کاملترین جزوه استعداد تحصیلی (ویژه آزمون دکتری)
ویرایش دوم جزوه استعداد تحصیلی منتشر شد
تالیف: استاد قوی پنجه

درس استعداد تحصیلی (GMAT) یکی از مهم ترین و فراگیرترین دروس کنکوری است؛ به لحاظ اینکه درس ثابت آزمون دکتری در تمامی گرایشها و مدیریت اجرایی و MBA در مقطع کارشناسی ارشد می باشد؛ لذا استفاده از یک جزوه جامع و به روز میتواند کمک شایانی در کسب درصدهای بالا به داوطلبان انجام دهد.
جزوه کامل استعداد تحصیلی استاد قوی پنجه حاصل سالها تدریس در حوزه آزمونهای استعداد سنجی، GMAT و استعداد تحصیلی دکتری میباشد. این جزوه بر اساس آخرین تغییرات سازمان سنجش در آزمون سال گذشته، تالیف شده است و جامع ترین و به روز ترین جزوه استعداد تحصیلی موجود می باشد.
این جزوه که بر اساس تدریس کلاسی مولف تدوین شده است شامل چهار سرفصل درک مطلب، استدلال منطقی، تحلیلی و کمیتی است و برای داوطلبین تمامی رشته های کنکور دکتری قابل استفاده است.

برخی ویژگیهای جزوه، به شرح زیر می باشد:
۱. استفاده از نمونه سوالات آزمون دکتری سال های ۹۰ تا  ۹۴
۲. در بخشهای درک مطلب و استدلال منطقی با ایجاد تغییراتی در ساختار و محتوای متن، درس به روشهای سریعی ارائه شده است.
۳. در بخش استدلال منطقی موضوع منحصر به فرد مغالطات که در هیچ منبع دیگری وجود ندارد و انحصارا توسط استاد قوی پنجه تدریس می شود ارائه شده است. (علت اضافه شدن این موضوع ورود این سوالات به کنکور از سال ۹۳ است)
۴. ویژگی منحصر به فرد دیگر این جزوه، ساختار خاص بخش کمیتی آن است که در آن همزمان به نیاز داوطلبانی که در ریاضی پایه ضعیفی دارند و باید ابتدا مباحث پایه ریاضی را فراگیرند و نیز آنهایی که از قوت بالایی برخوردارند و انتظار دارند، مطالب سطح بالاتری را فرا گیرند، توجه شده است.
۵. اعمال آخرین تغییرات بر اساس سرفصلهای آزمون سال ۹۴
۶. با هدف تسهیل درک مطالب و پاسخ تشریحی سوالات و نیز ایجاد جذابیت هر چه بیشتر مطالعه ، جزوه به صورت رنگی بوده و نیز بخش های جانبی جذابی با عنوان زنگ تفریح اضافه شده که خود در یادگیری مطالب درس مفید است. امیدواریم از این بخش نیز لذت ببرید.

ویژگی های ویرایش جدید:
۱.      اضافه شدن سر فصل کمیتی به جزوه (۶۲ صفحه) بر اساس سرفصل های پرکاربرد به همراه تمامی روابط ریاضی مورد نیاز تمام داوطلبین
۲.      توضیح بخش کمیتی براساس سرفصل های دارای بالاترین آورده نسبت به زمان مطالعه
۳.      ارائه سرفصل های سوالات ساختارمند در بخش استدلال منطقی شامل توضیحات و تکنیک های لازم برای پاسخدهی به این سوالات
۴.      ارائه روند مدون و واحد برای پاسخدهی به سوالات تحلیلی بدون در نظر گرفتن نوع سوال
۵.      اضافه شدن سوالات سال ۹۵ به جزوه
۶.       ظاهر گرافیکی مناسب و رنگی
۷.      تایپ شده به همراه امکان پشتیبانی و رفع اشکال با مولف
۸.      دارای پاسخ های تشریحی
۹.      ارائه آزمون های پایان فصل با پاسخ کلیدی



http://phdhome.ir/?newsid=2
15
امور فناوری اطلاعات / هشت اشتباه رایج در ایجاد صفحات درباره ما
« آخرين ارسال توسط fns4565 سپتامبر 26, 2017, 10:57:25 am »
علی رقم اینکه صفحه درباره ما در اکثر وب سایت ها یکی از پربازدید ترین صفحات است و عمده بازدید کنندگان وب سایت به این صفحه نیز مراجعه می نمایند، اما بسیاری از صاحبان سایت ها و حتی یک متخصص در امور طراحی سایت توجهی چندانی به طراحی و بهینه سازی این صفحه از وب سایت ندارند و به نوعی نسبت به آن سهل انگاری و بی توجهی می کنند. اما جالب است بدانید که صفحه درباره ما یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین صفحات یک وب سایت است و اهمیت آن چندین برابر بیشتر از صفحات مربوط به محصولات مختلف وب سایت است و محتوای آن بارها و بارها توسط کاربران مورد مطالعه قرار می گیرد.
اهمیت ویژه صفحه درباره ما در هر وب سایت از آن جهت است که تجارت آن وب سایت، اسناد اعتباری آن وب سایت و بخش های مختلف آن وب سایت را به کابران معرفی می نماید. این صفحه از وب سایت کاربران را هدایت می کند و به آنها می گوید که به کدام بخش از وب سایت مراجعه نمایند و به نوعی اعتماد کاربران را جلب می نماید. پس می توان گفت که اگر این صفحه به خوبی طراحی شده باشد و در انتخاب مطالب آن دقت خوبی به کار گرفته شده باشد می تواند نرخ تبدیل کاربران به مشتریان بالایی را برای وب سایت به ارمغان بیاورد.
در زیر لیستی از اشتباهات رایجی که صاحبان وب سایت ها در ایجاد صفحات درباره ما در وب سایت خود مرتکب می شوند آورده شده است و شما می توانید با مطالعه و بکار گیری صحیح این نکات در صفحه درباره ما در وب سایت خود نرخ تبدیل کاربران به مشتریان وب سایت خود را بهبود دهید.
اگر شما هم در ایجاد صفحه درباره ما در وب سایت خود دقت چندانی به خرج نداده اید، خوب است با توجه به نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره شده است بررسی کنید که آیا شما نیز اشتباهات رایج در زمینه ایجاد صفحات درباره ما را مرتکب شده اید یا خیر.
ایجاد توضیحات طولانی و غیر ضروری درباره صاحب وب سایت و عدم ایجاد مطالبی در رابطه با زمینه کاری و تجاری وب سایت.
بسیاری از افراد تصور می کنند که در صفحه درباره ما در وب سایت خود باید تمام نکات و جزییات مربوط به خودشان را ذکر کنند و تمامی داستان های زندگی خود را نقل نمایند. درست است که بسیاری از کاربران بسیار مشتاق هستند که مطالبی درباره سرگذشت و چگونگی شروع به کار صاحب وب سایت و تجارب کاری او بدانند اما این مطالب باید به گونه ای کاملا خلاصه و نکته به نکته ذکر شود و از ذکر جزییات بی اهمیت صرف نظر گردد.
به جای قرار دادن چنین مطالبی صاحبان وب سایت ها باید در صفحه درباره ما در وب سایت خود تاریخچه مختصری از کار و تجربه خود در زمینه مورد نظر بگویند و سپس به کاربران توضیح دهند که کار آنها چه منافعی می تواند برای کاربران داشته باشد و چه مزیت هایی به کار افراد دیگر در همین صنف کاری دارد. کاربران علاقه مند هستند بدانند شما چه کاری برای آنها انجام خواهید داد.
توضیحات خود را با زبان ساده و بدون پیچیدگی و بکار گیری زبان مخصوص به تجارت خود (زبانی که در آن از عبارات و اصطلاحاتی استفاده می شود که برای کاربران نا آشنا است) توضیح دهید سعی کنید اندکی مایه طنز و شوخی به توضیحات خود بیفزایید و در نوشتن تمامی مطالب منافع کاربران و اینکه کار شما چه سودی برای آنها خواهد داشت را لحاظ کنید. شما می توانید برای شروع سوالات زیر را از خود بپرسید و با توجه به پاسخ های آنها شروع به نوشتن نمایید:
کمپانی شما چه زمانی و چگونه شروع به کار نمود؟
موسسان این کمپانی چه کسانی هستند؟
چه مساله ای نقطه شروع و ایده آغاز این کار را به شما داد؟
ارزش های اصلی و مزایای کلی کار شما چه می باشند؟
انگیزه شما در تجارت چیست؟
عدم ایجاد توضیحات درباره هدف کلی وب سایت و نقاط قوت و برتری تجارت مربوطه.
در صفحه درباره ما صاحبان وب سایت ها باید به شیوه ای کلی و عمومی محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند و نقاط قوت آنها را برای کاربران بشمارند و بگویند که چه چیزی موجب می شود که محصولات و خدمات آنها از دیگر کمپانی ها متمایز باشد. صاحبان وب سایت ها باید اندکی مایه اغراق و بزرگ نمایی را در معرفی هدف ها و برتری های کار خودشان به کار دیگران، در صفحه درباره ما بکار بگیرند.
شما باید در صفحه درباره ما در وب سایت خود کاری کنید که کاربران تصور کنند که به وب سایت درستی مراجعه نموده اند و اینجا همان جایی است که می خواهند خرید های خود را انجام دهند. شما باید در این صفحه به گونه ای محصولات و خدمات خود را با رقبای خود مقایسه کنید و برتری های کار خود را بیشتر به معرض نمایش بگذارید تا بتوانید کاربران را از کیفیت کار خود مطمئن نمایید.
16
مرکز تحقیقاتی طب و دین / کاملترین جزوه استعداد تحصیلی ویژه دکتری
« آخرين ارسال توسط ali.arr74 سپتامبر 25, 2017, 12:32:59 am »
درس استعداد تحصیلی (GMAT) یکی از مهم ترین و فراگیرترین دروس کنکوری است؛ به لحاظ اینکه درس ثابت آزمون دکتری در تمامی گرایشها و مدیریت اجرایی و MBA در مقطع کارشناسی ارشد می باشد؛ لذا استفاده از یک جزوه جامع و به روز میتواند کمک شایانی در کسب درصدهای بالا به داوطلبان انجام دهد.
جزوه کامل استعداد تحصیلی استاد قوی پنجه حاصل سالها تدریس در حوزه آزمونهای استعداد سنجی، GMAT و استعداد تحصیلی دکتری میباشد. این جزوه بر اساس آخرین تغییرات سازمان سنجش در آزمون سال گذشته، تالیف شده است و جامع ترین و به روز ترین جزوه استعداد تحصیلی موجود می باشد.
این جزوه که بر اساس تدریس کلاسی مولف تدوین شده است شامل چهار سرفصل درک مطلب، استدلال منطقی، تحلیلی و کمیتی است و برای داوطلبین تمامی رشته های کنکور دکتری قابل استفاده است.

برخی ویژگیهای جزوه، به شرح زیر می باشد:
۱. استفاده از نمونه سوالات آزمون دکتری سال های ۹۰ تا  ۹۴
۲. در بخشهای درک مطلب و استدلال منطقی با ایجاد تغییراتی در ساختار و محتوای متن، درس به روشهای سریعی ارائه شده است.
۳. در بخش استدلال منطقی موضوع منحصر به فرد مغالطات که در هیچ منبع دیگری وجود ندارد و انحصارا توسط استاد قوی پنجه تدریس می شود ارائه شده است. (علت اضافه شدن این موضوع ورود این سوالات به کنکور از سال ۹۳ است)
۴. ویژگی منحصر به فرد دیگر این جزوه، ساختار خاص بخش کمیتی آن است که در آن همزمان به نیاز داوطلبانی که در ریاضی پایه ضعیفی دارند و باید ابتدا مباحث پایه ریاضی را فراگیرند و نیز آنهایی که از قوت بالایی برخوردارند و انتظار دارند، مطالب سطح بالاتری را فرا گیرند، توجه شده است.
۵. اعمال آخرین تغییرات بر اساس سرفصلهای آزمون سال ۹۴
۶. با هدف تسهیل درک مطالب و پاسخ تشریحی سوالات و نیز ایجاد جذابیت هر چه بیشتر مطالعه ، جزوه به صورت رنگی بوده و نیز بخش های جانبی جذابی با عنوان زنگ تفریح اضافه شده که خود در یادگیری مطالب درس مفید است. امیدواریم از این بخش نیز لذت ببرید.

ویژگی های ویرایش جدید:
۱.      اضافه شدن سر فصل کمیتی به جزوه (۶۲ صفحه) بر اساس سرفصل های پرکاربرد به همراه تمامی روابط ریاضی مورد نیاز تمام داوطلبین
۲.      توضیح بخش کمیتی براساس سرفصل های دارای بالاترین آورده نسبت به زمان مطالعه
۳.      ارائه سرفصل های سوالات ساختارمند در بخش استدلال منطقی شامل توضیحات و تکنیک های لازم برای پاسخدهی به این سوالات
۴.      ارائه روند مدون و واحد برای پاسخدهی به سوالات تحلیلی بدون در نظر گرفتن نوع سوال
۵.      اضافه شدن سوالات سال ۹۵ به جزوه
۶.       ظاهر گرافیکی مناسب و رنگی
۷.      تایپ شده به همراه امکان پشتیبانی و رفع اشکال با مولف
۸.      دارای پاسخ های تشریحی
۹.      ارائه آزمون های پایان فصل با پاسخ کلیدی



 http://phdhome.ir/?newsid=2
17
شبکه و امنیت / سرور hp
« آخرين ارسال توسط Elahe2368 سپتامبر 19, 2017, 05:07:05 pm »
شرکت Hewlett Packard Enterprise ، که معمولا از آن با عنوان HPE یاد می شود، یک شرکت آمریکاییِ چند ملیتی در زمینه ی IT می باشد . این کمپانی در اول نوامبر سال 2015 در پالو آلتوی آمریکا تاسیس شد . کمپانی هیولت پاکارد به عنوان یکی از بخش های حاصل از تفکیک شرکت HP به HP Inc و HPE می باشد که در زمینه تولیدات Enterprise فعالیت می کند. بنا براین می توان گفت که کمپانی HPE سازمانی است با تمرکز بر تجهیزات تجاری و حرفه ای . تمام تولیدات کمپانی HPE در چهار شاخه به شرح زیر قرار می گیرند:

سرورها – ذخیره ساز ها – تجهیزات شبکه – مشاوره و پشتیبانی (شامل : خدمات ، نرم افزار و خدمات اقتصادی)

تقسیم شدن شرکتHP به این منظور بود که شرکت هیولت پاکارد نام خود را به HP تغییر دهد و شرکت (Hewlett Packard Enterprise (HPE به عنوان یک شرکت تازه تاسیس از آن استخراج شود. کمپانی HP،که فعالیت های خود را در زمینه کامپیوترهای شخصی و چاپگرها ادامه داد و ادامه می دهد ، لوگو و نشانه قدیمی خود را حفظ کرد . در حالی که کمپانی تازه تاسیس شده تحت نماد تجاری جدید HPE فعالیت می کند. شایان ذکر است که درآمد HPE در سال 2015 اندکی کمتر از کمپانی قدیمی HP بود.

از جمله مهم ترین قدم هایی که کمپانی HPE در زمینه ذخیره ساز ها برداشت به اختیار گرفتن کمپانی 3PAR در سال 2010 بود .این کمپانی در زمینه تولید استوریج و محصولات مربوط به ذخیره سازی اطلاعات فعالیت گسترده ای داشت و جز برندهای مطرح بود.

سرور HP

از جمله انواع سرورهایی که در این کمپانی تولید می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد :
(Rack Servers (DL – سرور های رک مونت HP

(Tower Servers (ML – سرور های ایستاده HP

(Blade System (BL – سرور های تیغه ای HP

Integrated Systems

Apollo Servers
هر کدام از موارد فوق برحسب نیاز و تقاضایی که شبکه سازمان تقبل کند ، می توانند مفید واقع شوند . لازم به ذکر است که سرور های ML ، DL و BL از خانواده سرورهای Proliant کمپانی HPE می باشند.

سوالی که پیش می آید این است که با توجه به اینکه کمپانی های دیگری در زمینه تولید سرور فعالیت دارند ، کدام برند بیشتر مورد قبول سازمان های واقع در ایران می باشد؟

همانطور که می دانید امروزه سرورهای HPE در نسل های مختلف جزء لاینفکی از زیرساخت مراکز دولتی و خصوصی کشور عزیزمان ایران را تشکیل می دهند. این سرورها با توجه به سهولت استفاده از آنها ، کارایی بالا، قیمت پایین و خدمات پس از فروش متنوع در کشورمان از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند. همچنین باید این نکته را نیز در نظر داشت که این کمپانی در تولید سرورهای خود توانسته است با ایجاد تنوع در محصول نیازهای مربوطه را در رده های مختلف از شبکه های کوچک تا مراکز داده به شکل کاملی پوشش دهد.



منبع : http://faradsys.com/
18
مرکز تحقیقاتی طب و دین / زالو درمانی در طب مدرن
« آخرين ارسال توسط bamana سپتامبر 19, 2017, 12:52:02 pm »
زالو درمانی در طب مدرن: استفاده از زالوی طبی در درمانی امراض سابقه ای طولانی دارد. پیشینه تاریخی آن قدمتی به اندازه مصر باستان دارد. به دلیل خواص درمانی مشاهده شده در آن، از سالهای ۱۹۳۰ تا کنون زالودرمانی در طب مدرن نیز استفاده می شود و پرورش زالو و آموزش پرورش زالو از همان زمان مورد توجه قرار گرفته است. امروزه نیز زالودرمانی در طب مدرن جایگاه ویژه ای دارد. در زالو خواص فراوانی مانند خواص ضدالتهابی، ضددردی و ضدعفونی‌کننده بزاق آن اثبات شده است که باعث شده از زالو در درمانی بیماریی هایی از جمله مشکلات قلبی عروقی، واریس پاها و جراحی‌های بسیار ظریف استفاده شود و همچنین بازار فروش زالو را رونق داده اند. امروزه به دلیل خواص ذکر شده از زالو پرورش زالو و خرید زالو و همچنین فروش زالو از مسائل مهم اقتصادی محسوب می شود و باعث شده که برخی از کشورها ازخرید و فروش زالو و صادرات آن درآمد هنگفتی بدست آوردند.
زالو درمانی در طب مدرن

محققان اخیرا در بزاق زالو مواد آنزیمی و پروتئینی را کشف کرده اند که موجب توصیه آنها به استفاده از زالودرمانی در طب مدرن شده است. خواص موجود در بزاق زالو عبارتند از : ضدانعقادی و ضد التهابی، خاصیت گشادکنندگی، خاصیت بی حس کنندگی و خاصیت آنتی بیوتیکی. بنابر گفته محققان خاصیت انعقادی هیدرودین در بزاق زالو سبب کاهش ریسک و حملات قلبی در عمل جراحی آنژیوپلاستی قلب و بطور کلی در بیماری های کرونری قلب شده است. تحقیقات صورت گرفته بر روی زالوها نشان از مفید و موثر بودن این جانور کوچک دارند. برخی از تحقیقات پیرامون زالو در متن زیر آورده شده است:
۱- ریکاو و کولین آمریکایی در مقاله‌ای تحت عنوان کاربردهای نوین زالو درمانی گزارش اثر شگفت‌انگیز زالو درمانی در بهبودی پیوند Rejecct شده انگشت قطع شده دست یک کودک سه ساله و گرافت عضلانی گردن یک مرد ۶۷ ساله را قید کرده‌اند.
۲- زاخارسکی و همکارانش در Report خود بیماری با ملانوم بدخیم متاستاتیکی را معرفی کردند که طی سه جلسه زالو درمانی کاملاُ مداوا شده است (تحریک رشد سلولهای سرطانی ملانوم به دلیل آنزیم مترشحه از سلولهای ملانوم است که هیدرودین بزاق زالو مهار کننده این آنزیم است).
۳- جوزف آیتون جراح ترمیمی بیمارستان ماساچوست ایالات متحده در سال ۱۹۸۵ وازنش(Reject) پیوند گوش یک پسربچه را با زالو مرتفع ساخت.
۴- امروزه در مهار Venous Congestion (مهمترین کمپلیکاسیون جراحی‌ها پلاستیک و میکروسکوپی و پیوند اعضاء و گرافت‌های پوستی) زالو به خوبی عمل می‌کند و مانع احتقان خون، هماتوم، ادم، ترومبوز و نکروز عضو یا فلاپ پیوند زده شده می‌گردد.

امروزه در کشور ما نیز از زالودرمانی در طب مدرن استفاده می شود و این خود باعث انگیزه برای پرورش زالو آموزش پرورش زالو و خرید و فروش زالو شده است. از آنجایی که بهترین نوع زالو زالوی ایرانی است کشور ما در حال حاضر صادرکننده زالو به کشورهای دیگر نیز محسوب می شود. شرکت تعاونی گیلان لیرو از متخصصین با تجربه در تولید زالوی طبی است که سهم بسزایی در صادرات زالو به کشورهای دیگر را دارد. اگر به دنبال خرید زالو به قیمت مناسب و پرورش زالو هستید شرکت گیلان لیرو انتخاب بسیار خوبی برای خرید زالو می باشد. گیلان لیرو با فروش زالو و گذاشتن دوره های آموزش پرورش زالو راهنمای کسانی است که قصد زالودرمانی و یا پرورش زالو را دارند. علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزش پرورش زالو می توانند با ثبت نام در سایت این شرکت نسبت به حضور در دوره آموزش پرورش زالو اقدام کنند.
19
فناوری اطلاعات / ریپورتاژ آگهی
« آخرين ارسال توسط inersi سپتامبر 17, 2017, 05:50:07 pm »

ریپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.
ریپورتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص‌تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد. بااین‌وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ می‌رسد کنترل کمتری دارید. از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص‌یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به‌طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات یا ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید.

http://irantableegh.org/category/advertising-advice/
20
امور درمان / آموزش پوشش و رفع عیوب صورت، جوش
« آخرين ارسال توسط masoudfn سپتامبر 08, 2017, 12:51:30 pm »
در درجه اول برای اینکه یک پوست را بخواهید پوشش دهید و فول کاور کنید،باید جنس پوست را بشناسید و بدانید که پوست چرب یا خشک است و یا مختلط. اگر پوست چرب و خشک باشد،چه درصدی از چربی و خشکی دارد، اگر پوستی که پانزده درصد چربی پرایمر می زنید و باید بدانید یک پوستی ۵۰ درصد چربی دارد چکار باید کرد.
اگر پوستی خیلی چرب باشد و درصد چربی بالایی روی پوست وجود داشت،در مرحله اول باید از الکل استفاده کنید و چربی پوست را بگیرید و بعد، از پرایمر (برای تعدیل رنگ و پوشاندن قرمزی پوست و محل جوش) بهره ببرید. بعد از پرایمر زدن ده دقیقه صبر کنید و میکاپ را شروع نمایید.
اگر پوست خشک باشد، باید بدانید چه درصدی ازخشکی را دارد، اگر خشک معمولی باشد، از بیسهایی استفاده کنید و اگرخیلی خشک بود از آبرسان ها استفاده کنید، مانند اسپری های مینرال که پوست را مرطوب و با طراوت و شاداب می کند.
بعد از شناخت پوست از کالرکانکشن ها یا کالرپروکترها استفاده می شود به این صورت که اول رنگ عیوبی که روی پوست می باشد را خنثی کنید،  یعنی توناژ منفی پوست راخنثی کنید، اگر پوستی جوش دارد به طور مثال جوش قرمزدارد، از توناژ رنگ، سبز استفاده کنید. از کالرکانکشنها، یا اگر لک قهوه ای دارد از توناژ رنگ قرمز یا صورتی استفاده کنید،اگر کبودی داشت از توناژ زرد استفاده می شود.
بعد از استفاده از کالرکانکشنها ازکرم پودر استفاده کنید،سپس ازکرم پودر.
 
اگر توناژ کالرکانکشن خنثی نشده بود یعنی روی جوشی که قرمز هست و هنوز معلوم بود از توناژ رنگ، سبز استفاده کنید. بعد از زدن کرم پودر روی پوست اگر توناژ سبزی از زیر پوست مشخص بود باید توناژ سبز را خنثی شود. در نتیجه روی آن از کانسیلر (کرم پودرهای فشرده روشن و رنگیی که قبل و بعد از کرم پودر استفاده می شود) بی رنگ یا نخودی روشن میمالید، مانند کانسیلر هایی که زیر چشم میزنید.
بعد از زدن کانسیلر، پوست را باید کانتور کرد. در نظرداشته باشید اگر پوستی آکنه داشت، کمتر پوست را کانتورکنید، چون تیرگیها باعث بیشتر نمایان شدن عیوب می شود و سعی کنید بیشتر با استفاده از کانتور برعکس، یعنی فقط لایت کردن قسمت هایی که نمیخواهید تیره شوند، پوست را اصلاح سازی زاویه، کنید یعنی اگر قرار باشد، پوستی را که آکنه دارد را افتر حجم، گونه بدهید استخوان گونه را روشنی دهید، سعی کنید آن جایی که آکنه و یا جوش دارد از استروبینگ استفاده نکنید یعنی هایلایت یا براق نکنید. اگر جوش وجود نداشت از هایلایت و متداستروبینگ میتوان بهره برد.
بعداز استفاده از کانسیلر کرم ها میتوانید میکاپ نانتورینگ انجام دهید یعنی میکاپتان را بگ کنید. با استفاده از پودر های لوسپوسها،ترانس لوسن پرفکت لوسن و..
پس از انجام این کار آرایش را با اسپری بیسائو از فاصله ۶۰ سانتی فیکس کنید متوجه می شوید با اینکه صورت را فول کاور داده شد، اما ماندگاری کار بالاست و با آب و حتی دوش سرشور میکاپ تکان نمیخورد و این نشان دهنده این است که آرایش کاملا واترپروف است و هفده ساعت ماندگاری دارد.
مبحث آموزش : اموزش فول کاور دادن عیوب پوست
استاد : سینا سبحانی
منبع : سورا
صفحه: 1 [2] 3 4 ... 10