آخرین ارسالها

صفحه: 1 ... 8 9 [10]
91
معاونت تحقیقات و فناوری / طراحی سایت ریسپانسیو
« آخرين ارسال توسط sitecode مارس 13, 2017, 08:40:48 pm »
طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا در واقع نوعی از طراحی سایت است که به منظور نمایش مناسب تمامی صفحات موجود در طراحی سایت در دستگاه های هوشمند نظیر تبلت ها و تلفن های همراه مورد استفاده قرار می گیرند . یک وب سایت ریسپانسیو متشکل از لایه های انعطاف پذیر می باشد و این انعطاف بر روی تمامی کاراکتر های وب سایت نظیر عکس ها ، متن ها و محتوای سایت اعمال می گردد .
مزیت های  طراحی سایت ریسپانسیو :
در ادامه ی مقاله چندین مورد از مزیت های طراحی سایت واکنش گرا را برای شما در نظر گرفته ایم .
کاهش هزینه ها :
در سال های گذشته کسب و کار های بزرگ و قدرتمند مجبور بودند به علت ورود دستگاه های هوشمند جدید به بازار ، برای هر یک از آن ها یک طراحی سایت جداگانه انجام دهند . یعنی برای هر یک از دستگاه های هوشند نیازمند یک طراحی سایت و پرداخت هزینه ای جداگانه می بوده اند . نا گفته نماند در این روش مدیریت محتوا امری دشوار به حساب می آمد اما امروزه با طراحی سایت ریسپانسیو در عین پرداخت هزینه ی طراحی یک وب سایت ، سایت شما با تمامی دستگاه های هوشمند سازگاری خواهد داشت .
پیروزی در بازار رقابت :
از آن جایی که این نوع از طراحی سایت ، از مدرن ترین روش ها در حوزه ی طراحی وب می باشد ، می توانید با بهره مندی از ویژگی های  آن از رقبای خود پیشی بگیرید و طراحی سایت تان را حرفه ای نشان دهید .
افزایش ترافیک سایت :
پس از تحقیقات به عمل آمده کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که بالغ بر 40 % از کاربران برای جستجو و گشت و گذار در اینترنت از تلفن های هوشمند استفاده می کنند . از این رو اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو مشخص می شود . در واقع به دلیل وجود انعطاف در طراحی سایت واکنش گرا ، دسترسی کاربران به محتوای وب سایت آسان تر خواهد بود و این امر جلب رضایت کاربران را به همراه خواهد داشت .
تاثیر طراحی سایت ریسپانسیو در سئو سایت :
اگر جایگاه وب سایت تان در نتایج موتور های جستجو گر برای شما مهم می باشد این نکته را به خاطر بسپارید که برای موتور های جستجوگر ریسپانسیو بودن یک وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و تاکید زیادی بر تاثیر آن بر سئو وب سایت شده است .
92
هفت نکته که در زمان طراحی سایت باید به آن توجه کنید



7 نکته که در زمان طراحی سایت  باید به آن توجه کنید : عموما طراحان سایت به این می اندیشند که سایتی جذاب و کاربر پسند را طراحی کنند. اما این کار نیاز به مهارت های خاصی دارد و نمی توان به راحتی به چنین طراحی سایت  دست یافت و آن را طراحی کرد. طراح باید با تمامی سلایق کاربران خود آشنا باشد تا بتواند چنین سایتی را طراحی کند که در ثانیه های اولیه ای که کاربر وارد سایت می شود به راحتی جذب آن شود.
کاربران به این موضوع توجه نمی کنند که طراحی سایت  با چه نوعی از برنامه نویسی انجام شده و فقط ظاهر سایت برایشان مهم است و این که کاربران سایت را بپسندند و از کار کردن با آن لذت ببرند برعهده شما طراحان است.


یکسری مراحل برای رسیدن به چنین طراحی سایت وجود دارد که با هم به طور خلاصه مرور می کنیم

1.    لوگوی شما بخش مهمی از سایت تان را تشکیل می دهند. کاربران شما عموما در زمان نگاه کردن به قسمت های مختلف سایت زمان چشمگیری را برای دیدن و دقت بر روی لوگوی شما صرف می کنند.
2.    منوی اصلی سایت هم  همانند لوگو برای کاربران مهم است در زمان مطالعه منو ها وقت زیادی را می گذارند و چیدمان آنها و دست بندی ها تاثیر خاصی بر روی سایت می گذارد.
3.    یک بخشی عموما در سایت مشرکت است که برای جستجو از آن استفاده می شود. این قسمت جستجو ذهن کاربر را درگیر می کند و به دنبال کلمه ی کلیدی برای نیاز خود می گردد تا راحت تر آن را بیابد و زمان زیادی را بر روی آن صرف می کند.
4.    لینک های عضویت های شما در شبکه های اجتماعی بخش قابل توجهی است.
5.    در انتخاب عکس اصلی سایت خود دقت کنید که از از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و هم گویای حرفه ی شما باشد.
6.    در نوشتن و درج مطالب خود دقت کنید که مطالب مفید و علمی را بر روی سایت بارگذاری کنید.
7.    و در نهایت فوتر سایت است که عموما کاربران زمان کمتری را بر روی آن صرف می کنند
93
فناوری اطلاعات / سئو چیست
« آخرين ارسال توسط sitecode مارس 03, 2017, 09:07:17 pm »
سئو چیست

سئو چیست :
اگر قصد دارید به طور کامل با ماهیت سئو یا بهینه سازی وب سایت آشنا شوید بهتر است نگاهی به مقاله ی " سئو تضمینی " داشته باشید . در پی مقالات گذشته ی مرتبط با مبحث سئو ، در این مقاله قصد داریم به تحلیل و بررسی تاثیر عنوان مطالب در سئو وب سایت بپردازیم لذا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .
 
اهمیت تیتر صفحات طراحی سایت :
یکی از تاثیرگذار ترین عوامل در سئو سایت ، عناوین صفحات طراحی سایت می باشد . در مرورگر های پر طرفدار همانند فایر فاکس یا گوگل کروم عنوان صفحه ی شما برای بازدیدکنندگان نمایش داده می شود . هنگامی که کاربر در موتور های جستجوگر واژه ی کلیدی مورد نظر خود را جستجو می نماید نخستین خطی که در نتایج موتور های جستجو مشاهده می شود ، عنوان صفحه می باشد که می بایست در تگ متا قرار بگیرد . همین موضوع باعث اهمیت عنوان صفحات در بهینه سازی وب سایت می گردد .
 
عنوان صفحات در رسانه های اجتماعی
هنگامی که در شبکه های اجتماعی صفحه را منتشر می نمایید ، به صورت پیش فرض تیتر مطلب به عنوان تیتر صفحه نمایش داده می گردد . لازم به ذکر است که بدانید در تعداد عناصر عنوان صفحه محدودیتی وجود ندارد اما بهتر است بخش قابل توجه آن را در 60 کاراکتر ابتدا باشد زیرا تنها این قسمت در نتایج موتور های جستجوگر نمایش داده خواهد شد .
 
نکات مهم در سئو عناوین صفحات
• قرار دادن نام شرکت در عنوان صفحات طراحی سایت
نام شرکت تان می بایست در ابتدای تیتر اصلی صفحه باشد اما در دیگر صفحات بهتر است نام شرکت تان را در انتهای تیتر قرار دهید .
• قرار دادن واژه های کلیدی در آغاز عنوان ها
ار آنجایی که موتور های جستجو گر صفحات در بر دارنده ی کلمات کلیدی را بیشتر به کاربران پیشنهاد می دهند ، بهتر است در عناوین خود از عبارات کلیدی سایت تان استفاده کنید .
• به کار بردن خط عمودی در عنوان های طراحی وب سایت
برای افزایش بازدید از صفحات طراحی سایت تان بهتر است از این کاراکتر (|) برای جدا سازی عبارات استفاده نمایید .
• تاثیر استفاده از اعداد در تیتر ها
با استفاده از اعداد در ابتدای عناوین ، کاربرد این صفحات افزایش خواهد یافت و بازدیدکننده را برای ورود به وب سایت شما ترغیب خواهد نمود .
• عدم استفاده از عنوان تکراری
یکی از مهم ترین نکات در تولید محتوا عدم استفاده از تیتر های تکراری می باشد اهمیت این امر به اندازه ای است که در گوگل وبمستر بخشی به این موضوع اختصاص یافته است .
94
سه قانون مهم که در طراحی سایت و بهینه سازی باید رعایت شود



3 قانون مهم که در طراحی سایت  و بهینه سازی باید رعایت شود : در زمان انجام طراحی سایت  و بهینه سازی یکسری قوانین وجود دارد که تاثیر گذار است. در برخی مواقع پیش می آید که طراحان سایت از این که نتیجه ی جستجوی سایت شان در گوگل ضعیف است شکایت میکنند اما تا کنون این را بررسی نکرده اند که سایت شان مطابق با قوانین طراحی نشده و به این دلیل است که گوگل به آن سایت ها رتبه ی خوبی نمی دهد و در برخی مواقع به طور کل در نتایج جستجو خود نشان نمی دهد.


انتخاب درست کلمات کلیدی


این را در نظر داشته باشید که برای دیده شدن در گوگل و گرفتن یک رتبه ی خوب در جستجو ها باید در انتخاب کلمات کلیدی در طراحی سایت  و بهینه سازی سایت خود دقت کنید. با انتخاب درست کلمات سایت خود این نکته را برای گوگل نمایان میکنید که خواسته های بازدید کنندگان خود را در نظر گرفته اید و در نتیجه ی آن موتورهای جستجو سایت شما را در رتبه های بالاتری از لیست قرار می دهد.


طراحی سایت  مورد تایید موتورهای جستجو


حتما توجه داشته باشید که در طراحی سایت  و بهینه سازی خود از برچسب ها یا همان tags ها نیز استفاده کنید. اولین موردی که موتورهای جستجو در سایت ها بررسی می کنند برچسب ها است و قسمت عمده ای در رتبه دهی در موتورهای جستجو توسط همان tags  بدست می آید. Tags هایی که به صورت عنوان وجود دارند بهتر اند, زیرا به موتورهای جستجو و کاربران کمک میکند تا مطالب برایشان مفهوم تر شود و راحت تر بفهمند که موضوع اصلی سایت چیست.


لینک های داخلی سایت


در طراحی سایت و بهینه سازی سایت لینک های داخلی تاثیر بسزایی دارند.این لینک ها به انکبوت های گوگل کمک می کند تا در نتیجه جستجو ها سایت شما را نمایش دهد.به طور مثال در فروشگاه لباس آنلاین با مشاهده لباسی با یک برند خاص به صفحه ی اصلی آن برند یا نماینگی لینک شوید.
95
بیمارستان نکوئی / پاسخ : واحد تجهیزات پزشکی
« آخرين ارسال توسط hassanh403 مارس 03, 2017, 02:47:25 pm »
ممنون بابت اطلاعاتتون. تشکر<a href="http://drskarimi.com/">دندانپزشک زیبایی</a>
96
بیمارستان نکوئی / پاسخ : مباحث آزاد
« آخرين ارسال توسط فرشته رجبی فبریه 27, 2017, 01:32:42 pm »
چه خوب که همچین جایی هست برای مباحث آزاد
97

 


متخصص گوش و حلق و بینی که با راه هوایی و تنفس انسان دارای ارتباط نزدیک می باشد و با تجربه بسیار در این زمینه از بهترین جراحان جهت <a href="http://dr-ghiasi.com/">جراحی زیبایی بینی</a>  محسوب می شوند .
جراحی زیبایی بینی که یکی از حساس ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی محسوب می شود که حتی یک میلی متر اشتباه نیز باعث بروز نارضایتی بیمار خواهد شد .
با توجه به عوارضی که ممکن است بعد از جراحی زیبایی بینی برای فرد بوجود آید انتخاب یک جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی از عوامل حیاتی برای بیمار محسوب می شود .

فیلم جراحی بینی که تمام مراحل جراحی زیبایی بینی در آن قابل مشاهده می باشد می تواند به بیمار کمک کند تا تمام مراحل جراحی را مشاهده کند و بر اساس آن تصمیم گیری کند .


فتوگرافی فیلم جراحی بینی قبل از جراحی زیبایی بینی

 


قبل از جراحی زیبایی بینی عکس از بینی لازم و ضروری می باشد.که با استفاده از دوربینهای دیجیتال صورت می گیرد .عکس از بینی قبل از عمل همانند گرفتن نوار قلب قبل  از جراحی قلب می باشد به همین دلیل یکی از نکات حائز اهمیت برای بیمار و پزشک می باشد .
در عکاسی از بین نمای رخ بینی از روبرو , نمای در حال لبخند بینی و نمای نیم رخ و قاعده بینی عکاسی خواهد شد تا تفاوت آن بعد از <a href="http://dr-ghiasi.com/">جراحی زیبایی بینی</a>  قابل درک باشد .
برای بررسی افتادگی نوک بینی از نمای رخ در حال لبخند عکاسی خواهد شد که به وسیله دوربین های دیجیتال صورت می گیرد . علاوه بر موارد ذکر شده عکس های قبل از جراحی زیبایی بینی می تواند مدرک مناسبی برای پزشک قانونی باشد .
نکته قابل توجه که وجود دارد این است که بعد از اتمام جراحی زیبایی بینی به مدت دو سال بینی در حال تغییر می باشد و ورم بینی روز به روز از بین خواهد رفت .
فیلم جراحی بینی برای بیمارانی است  که دوست دارند روند جراحی زیبایی بینی را ببیند .
98
معاونت تحقیقات و فناوری / سی پنل در طراحی وب سایت چیست؟
« آخرين ارسال توسط sitecode فبریه 26, 2017, 04:15:53 pm »
سی پنل در طراحی وب سایت چیست؟



CPanel در طراحی وب سایت  چه نقشی دارد؟! حتما پیش آمده که در پروسه ی طراحی وب سایت کلمه ی سی پنل به گوشتان بخورد ولی ممکن است که اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشید. در هنگام طراحی وب سایت  طراحان از اصطلاحات تخصصی بسیاری استفاده می کنند که با برخی از آن ها آشنا هستید و برخی برای شما گیج کننده است و ممکن است معنی آن را نپرسید که چه چیزی هست و چه کارایی در سایت دارد. حال به این موضوع می پردازیم که سی پنل چیست!


تعریفی کوتاه از سی پنل در طراحی سایت

سی پنل یک برنامه یا ابزار کاربردی است که به شما امکان مدیریت را میدهد. سی پنل یک کنترل پنل برای لینوکس است که از مشهور ترین کنترل پنل ها در دنیای میزبانی وب نیز به حساب می آید. یک کنترل پنل امریکایی است که به دلیل گرافیک آن و نیز کاربر پسند بودن مشهور شده است و این مشهور بودن را از امکانات خود به دست نیاورده است. سی پنل از دو بخش کاربر و نماینده تشکیل شده که به هر کدام امکان مدیریت بر روی هاست را بر اساس دانسته هایشان می دهد. یک بخش کاربر اختصاصی برای شخصی که هاست را خریداری کرده و یک بخش نماینده که مختص نماینگان فروش هاست است.


امکانات و کارایی ها بخش مدیریت و نماینده

 می خواهیم امکانات و کارایی های موجود در بخش مدیریت و نماینده را با هم بررسی کنیم.در بخش نماینده این امکان وجود دارد که پنلی برای کاربر فراهم کند و خود از کارایی های موجود در آن بهره مند باشد, کاربران را دسته بندی کند و یا پسوردشان را تغییر دهد. پکیج مورد استفاده کاربر را تغییر دهد و در نهایت کاربر جدیدی را ایجاد یا حذف کند. مدیریت هم همان امکانات و کارایی های بخش نماینده را دارد و می تواند بخش کاربر و یا نماینده ارائه دهد.
99
معاونت تحقیقات و فناوری / سئو
« آخرين ارسال توسط sitecode فبریه 26, 2017, 04:13:39 pm »
سئو

سئو : اگر می خواهید طراحی سایت تان شمار مخاطبین بیشتری داشته باشد ، می بایست وب سایت تان را بر طبق استاندارد های موتور های جستجو گر بهینه سازی  که این امر را اصطلاحا سئو می نامند . عوامل گوناگونی در سئو یک طراحی سایت تاثیرگذار می باشند . از لینک های ورودی به وب سایت گرفته تا عبارات به کار رفته در محتوای وب سایت ، همگی در سئو و بهینه سازی طراحی سایت شما موثر می باشند .
علت اهمیت سئو وب سایت چیست ؟
امروزه با گسترش اینترنت ، بسیاری از کاربران برای انجام امور خود از موتور های جستجوگر نظیر گوگل استفاده می کنند لذا اگر می خواهید کاربران بیشتری به وب سایت تان مراجعه نمایند ، طراحی سایت تان را سئو کنید .
 از آنجایی که موتور های جستجو نزدیک ترین نتیجه به آنچه مورد نیاز کاربر می باشد را نمایش می دهند ، کاربران اعتماد بیشتری به این وب سایت های پیشنهادی می کنند . این قضیه به نحوی اهمیت سئو سایت را دو چندان می کند . کملات و عباراتی که از سوی کاربران جستجو می شود ، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشند و طبق تجربیات به دست آمده جذب مخاطب از طریق موتور های جستجو گر ، تضمین کننده ی موفقیت هر نوع وب سایتی می باشد . در مقایسه با تبلیغات ، انجام سئو هزینه ی کمتر و سود آوری بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت .
مقایسه تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه در سئو :
سئو کلاه سفید : بهینه سازی وب سایت با رعایت تمامی قواعد و قوانین در این حوزه و در جهت رضایت هر چه بیشتر کاربران را اصطلاحا " سئو کلاه سفید " می نامند .
سئو کلاه سیاه : به سوء استفاده از ضعف موتور های جستجوگر و به کار گیری راهکار های فریب آن ها به همراه عدم توجه به رضایت کاربران اصطلاحا " سئو کلاه سیاه " می گویند .
نا گفته نماند شرکت گوگل هر چند ماه یکبار اقدام به شناسایی راهکار های کلاه سیاه می نماید و وب سایت هایی که از این روش استفاده نموده اند را جریمه می کند .
100
سایت و سامانه های تحت وب / اصول پرش کاربران در طراحی سایت
« آخرين ارسال توسط amin72 فبریه 25, 2017, 03:35:33 pm »
هر چه سرعت بارگذاری صفحه فرود شما کمتر باشد، نرخ پرش شما افزایش خواهد یافت. پارامتر سرعت وب سایت به شدت نیز مورد توجه گوگل است به طوری که اگر سرعت لود وب سایت شما آهسته باشد، نتایج شما در گوگل رتبه بندی خوبی دریافت نکرده و به ندرت در نتایج جستجو پایین می آیند.سرعت وب‌سایت: یکی از موارد مهم پایین بودن نرخ پرش، پایین بودن سرعت لود سایت است. هرچه این زمان کمتر باشد تعداد کمتری از کاربران را از دست خواهید داد. به‌طورمعمول سرعت لود مناسب تا 5 ثانیه در نظر گرفته می‌شود.

واکنش گرا بودن: امروزه درصد زیادی از کاربران، وب‌سایت‌ها را از طریق موبایل یا تبلت ها دیدن می‌کنند و اگر وب‌سایت شما واکنش گرا یا رسپانسیو نباشد قطعاً کاربران زیادی را از دست می‌دهید.
منوها: وقتی کاربران وارد سایت می‌شوند باید بتوانند در کمترین زمان ممکن مطلب موردنظر خود را پیدا کنند. به همین دلیل بخش‌های مهم سایت را باید در منوهای بالایی قرار دهید و موارد دیگر را در کنار یا پایین سایت قرار دهید.
جستجو: یکی از قابلیت‌های مهم دیگر در وب‌سایت قرار دادن امکان جستجو در سایت است که اگر کاربر به هر دلیلی نتواند مطلب موردنظر خود را پیدا کند با یک جستجو به هدف خود برسد.
این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که یک سایت کُند و آهسته می تواند یک کسب و کار را به مرض نابودی کشانده و مشتری های بالقوه شما را از خرید دلسرد نماید.هر چه سرعت لود یک وب سایت افزایش یابد، به جز آنکه باعث کاهش نرخ پرش خواهد شد، نرخ تبدیل را نیز افزایش خواهد داد. براساس آمارهای منتشر شده توسط Smart Insights، وب سایت های سریعتر، شاهد نرخ تبدیل بالاتری نیز هستند.محتوای مفید، همیشه قابلیت اشتراک گذاری دارد و از همه مهم‌تر سبب می‌شود که افراد بیشتر در وب‌سایت شما جستجو کنند. بر اساس یک بررسی صورت گرفته، مشخص شده که روزانه حدود ۲۷ میلیون محتوا توسط کل کاربران اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شود. وبلاگ‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند که رابطه قوی‌تری میان مخاطبان خود و کسب‌وکارشان بسازند و فقط لازم است که یک استراتژی مشخص و کامل به این منظور آماده گردد.ایجاد تعامل یکی از اهداف اصلی وبلاگ‌های کسب‌وکارها است و همین محتواهای وبلاگ یک کسب‌وکار است که باعث می‌شود تا افراد در مورد صنعت و محصولات آن بروز بمانند. منبع مقاله کاهش نرخ پرش بلاگ اد. اگر شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید می توانید از پلاگین WP external links استفاده کنید. این پلاگین باعث باز شدن لینک های خروجی در تب جدید (و یا پنجره جدید) خواهد شد.

بنابراین همواره توجه داشته باشید که همین نکات کوچک و کم اهمیت نیز می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی تعامل و عملکرد کاربران با وب سایت شما داشته باشد. باز شدن لینک های خروجی در تب جدید نیز می تواند باعث افزایش نرخ تبدیل و همچنین کاهش نرخ پرش وب سایت شما شود.

به خاطر داشته باشید که هر روزه گوگل بیشتر به سمتِ رضایت کاربر حرکت می کند. بهترین راهی که گوگل می تواند اطلاعات دقیقی از سایت شما به دست آورد از طریق ردیابی رفتار کاربرانتان در وب سایت شماست و هنگامی که سایت شما Mobile-Friendly نباشد، کاربرانی که از طریق دستگاه های موبایلشان به سایت شما می آیند، نمی توانند به درستی از آن استفاده کنند و عملکرد بسیار ضعیفی برای وب سایت شما به ارمغان می آورند (نرخ پرش کاربران در این حالت بسیار بالا خواهد بود، علاوه بر آن، نرخ تبدیل نیز بسیار کاهش خواهد یافت).

یکی از راه های کاهش نرخ پرش (و یا افزایش نرخ تبدیل کاربرانتان)، استفاده کردن از چندین صفحه فرود است. در سال ۲۰۱۳، مطالعاتی که توسط HubSpot در مورد دیجیتال مارکتینگ ترتیب داده شد و توسط Ion Interactive به اشتراک گذاشته شد، نشان می داد که شرکت هایی با ۴۰ صفحه فرود (و یا بیشتر)، ۱۲ برابر نسبت به شرکت هایی که ۵ صفحه فرود (و یا کمتر) دارند، فروش بیشتری را تجربه کرده اند.

به عبارت دیگر، اگر شما نرخ پرش (Bounce Rate) زیادی را بر روی صفحات فرود خود شاهد بود، این امر نشانه ای است که سایت و بازاریابی محتوایی شما نیازمند یک بازطراحی بسیار جدی است.

به درصدی از بازدیدکنندگان یک وب‌سایت گفته می‌شود که بدون بازدید از صفحه دیگری، آن را ترک می‌کنند. این کمیت بوجود آمده تا به شما در تشخیص مناسب بودن مخاطب هدفی که وارد وب‌سایت کرده‌اید و همچنین انتظارات آنها از شما، کمک کند. در حقیقت وقتی نرخ پرش صفحه فرود کمپین تبلیغاتی شما بالا است، به احتمال زیاد در آن صفحه انتظار مخاطبتان را برآورده نکرده‌اید و محتوای نامناسبی مورد استفاده قرار گرفته است.
منبع : http://blogad.ir/design/landing-page
صفحه: 1 ... 8 9 [10]